OT
Fra : lh

Dato : 30-12-07 18:58

Hvad er persydemidler??

lh

Fra : Holst

Dato : 30-12-07 22:01

lh wrote:

> Hvad er persydemidler??

Er du sikker på det er korrekt stavet. Google har ikke et eneste hits
med hverken persydemidler eller persydemiddel.

Og jeg kan ikke lige tænke mig til, hvad det måske mener.

Fra : lh

Dato : 31-12-07 06:55

> Er du sikker på det er korrekt stavet. Google har ikke et eneste hits med
> hverken persydemidler eller persydemiddel.
>
> Og jeg kan ikke lige tænke mig til, hvad det måske mener.

Jeg var inde og læse med noget med at decinfere og der stod klor eller
persydemidler! Jeg kunne netop heller ikke finde noget som helst på det når
jeg søgte, så derfor spørgsmålet!! Jeg har aldrig selv hørt ordet, men der
er så meget jeg ikke har hørt....

lh

Fra : Nicolai Lang

Dato : 31-12-07 10:38

On Mon, 31 Dec 2007 06:54:52 +0100, "lh" <com@comhere.dk> wrote:

> [...]
>jeg søgte, så derfor spørgsmålet!! Jeg har aldrig selv hørt ordet, men der

Jeg gætter på der menes peroxyd / peroxider (brinteroverilte). En
meget kraftig syre der fjerner alt organisk materiale.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Holst

Dato : 31-12-07 10:51

Nicolai Lang wrote:

> Jeg gætter på der menes peroxyd / peroxider (brinteroverilte). En
> meget kraftig syre der fjerner alt organisk materiale.

Ja, det er også mit bedste gæt. Tænkte på det i går, men har svært ved
at se, hvordan det kan være endt fejlstavet på den måde.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-01-08 12:54

> Ja, det er også mit bedste gæt. Tænkte på det i går, men har svært ved at
> se, hvordan det kan være endt fejlstavet på den måde.

Tænk i lyde i stedet for stavning. Så giver det mening.

Mvh Maria