Internet via mobilnettet i Europa
Fra : SørenH

Dato : 26-12-07 21:42

Flere har nævn hvor nemt, moderne og rimelig billigt det er at bruge
mobilnettet til internet på den bærbare når man sejler.

Jeg kan se, at feks 3 har rimelige priser på ubegrænset download, og der
er givet osse andre, men(!!) - når man bruger disse abonnementer i
udlandet (Tyskland, Belgien, Holland og Frankrig) så blir man flået!!

Så kære kloge kolleger:
Hvor, hos hvilke udenlandske udbydere, og med hvilke systemer kan jeg
sikre at kunne komme på internettet i de ovennævnte lande ca 10-15
minutter dagligt med en passende lav hastighed (512K eks.) og opdatere
hjemmeside, sende mails og checke kanalsider og vejrsider, uden at
formøble hele efterlønnen ??

Henvisninger til udbydersites sydpå eller kontakter er meget velkomne!

Mvh
SørenH
Marie af Næstved
- nu uden mast de næste 2 år

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 26-12-07 23:30

Den Wed, 26 Dec 2007 21:41:50 +0100 skrev SørenH:

> [...]
> formøble hele efterlønnen ??
>
> Henvisninger til udbydersites sydpå eller kontakter er meget velkomne!

He-he Søren, du må satse på, at du på din vej "støder" ind i et "åbent"
accesspunkt (trådløs router der ikke er password beskyttet), eller gå på
nærmeste McDonalds - herhjemme han du få/købe et kodeord, som gælder 1
time - det er nok langt det billigste.

Karl Erik Christensen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 28-12-07 20:31

Hej Søren,

Kan du ikke bruge denne tjeneste til at begynde med:

kortlink.dk/4n5f

Jeg synes også at huske at du tiligere har nævnt en udbyder som
du bruger, jeg kan blot ikke huske hvem det var, men jeg sendte
dig et link der viste alle deres hotspots i Europa.

Mvh/Harding