Ørnvik 470 daycruiser eller en Ø
Fra : Bent Nielsen

Dato : 25-12-07 23:29

Hi

Vi har en Ørnvik 470 med en 50HK moter, men vil vi få mere glæde af at
skifte til en Ørnvik 510 med 60HK motor. Grunden til vi fik en Ørnvik
470 var at den den kunne vi køre med efter bilen med alt klar til brug
og sådan ca. holde den vægt som den er godkendt til efter bilen.

Vi vi mærke den store forskel mellem den vi har og en Ørnvik 510, hvis
vi ikke vi have en Ørnvik 510 med 80 HK motor?

Båden skal bruges som trailer båd.

Fra : Lars Clement

Dato : 26-12-07 12:38

Hvad har du foran sættet ?

Fra : Bent Nielsen

Dato : 27-12-07 09:16

Lars Clement wrote:
> Hvad har du foran sættet ?

En Fiat Idea mini MPV. Det er ikke så meget bilen som jeg tænker på, da
der kan findes en anden til brug med båden, men det er mere om er der
nogen større forskel på de 2 både på vandet,

Jeg sejler fra Rønnerhavnen i Frederikshavn de fleste gange.