Og det skete i de dage, at...
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-12-07 15:40

Det er efterhånden ved at være en tradition at Armand foranstalter en
mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Men han har nok travlt med at rette Quizz, og spise jule mad

Så jeg tillader mig lige at tage stafette op....

*Citat//*
Det viste sig ved første mandtal for år siden at der vitterligt
eksisterede en stor skare af anonyme læsere, som derved erfarede at de
ikke var enkeltstående "skabslæsere" men i høj grad en solid base for
skribenternes skrible-iver hvorfor jeg vil understrege at ingen skal
regne sig for undseelig eller anonym til lige at give et *pling* med i
"folketællingen"!!

Egentlig er tidspunktet ikke særligt praktisk, derved at en større del
af gruppens læsere såvel som skribenter af erfaring er væk fra skærmen i
julen,men af samme grund vil jeg lade tråden stå til hen imod slutningen
af januar førend endeligt mandtal vil blive gjort op.

Af praktisk hensyn bedes al anden snik-snak ledes over i alternativ tråd
(evt. subj. tilsat: "- OT: snik-snak", således at det vil forblive
enkelt at tælle indlæg som værende "gruppenter".
Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder
udenfor på det groveste, så pas bare på

*Citat slut//*

Hvad venter I på?

Gi' et *pling*!

--
Dun@nt - Der med dette indlæg således bliver den første
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Armand

Dato : 27-12-07 16:05

J.C.Kløve skrev:

> [...]
> Men han har nok travlt med at rette Quizz, og spise jule mad
> Så jeg tillader mig lige at tage stafette op....

*PLING*

--
Armand.
(ikke mere travl end at han måske nåede at blive den første)

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 27-12-07 18:55

> *PLING*
>
> --
> Armand.
> (ikke mere travl end at han måske nåede at blive den første)
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

PLING

Fra : Leif Poulsen

Dato : 27-12-07 22:03

Fra : frølårsraketten

Dato : 28-12-07 14:42

*PLING*

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Dr. Enduro

Dato : 28-12-07 19:18

frølårsraketten skrev:
> *PLING*

> °/¥\°
> «=(Ô)=»
> [] Pierre

Pling

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Morten Strandgaard

Dato : 28-12-07 17:27

PLING

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 03-01-08 19:51

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 27-12-07 16:09

pling

mvh
Bendt

http://www.dfmc.dk/?id=1016

Fra : Grunnet

Dato : 27-12-07 16:10

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men han har nok travlt med at rette Quizz, og spise jule mad
>
> Så jeg tillader mig lige at tage stafette op....

"Pling"

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-12-07 16:10

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> skribenternes skrible-iver hvorfor jeg vil understrege at ingen skal
> regne sig for undseelig eller anonym til lige at give et *pling* med i

*pling*!

--
vh
Torben - der hygger med lakarbejde på den skamskudte FJ'er

Fra : Søren Ottosen

Dato : 27-12-07 16:11

> Gi' et *pling*!

*pling*

Søren Ottosen

Fra : BoA

Dato : 27-12-07 16:13

HA !
Plingeling
---
Med bedste hilsner
fra
BoA

Fra : HKN

Dato : 27-12-07 08:13

*Pling*

-Henrik
VS 800 '99

Fra : H&M

Dato : 27-12-07 16:16

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Ping.......
Hap hap happy newyear til alle.....

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 16:22

*Pling*

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 16:23

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*Pling*

Godt nytår til alle!

/Bent

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 27-12-07 16:23

Pling !
---
Jan Selchau-Hansen
http://www.dfmc.dk/?id=920
nu med 2 cykler

Fra : ukristoff@gmail.com

Dato : 27-12-07 08:30

*Pling*!

---
Ulrik K
XS 400 Seca

Fra : Tingskoven

Dato : 27-12-07 16:28

pling

mvh
Tingskoven

Fra : vmx

Dato : 27-12-07 16:27

*Pling*

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 27-12-07 16:33

"">

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-12-07 16:35

J.C.Kløve skrev den 27 dec 2007 i

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Pling herfra, og godt nytår!

Fra : Peter Z

Dato : 27-12-07 16:35

*Pling*
ønsker alle en god 08 sæsong

mvh

Peter Z

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-12-07 16:36

PLINGELING

Fra : Per Kaaber

Dato : 27-12-07 16:40

"J.C.Kløve" wrote:
> [...]
>
> Men han har nok travlt med at rette Quizz, og spise jule mad
>
> Så jeg tillader mig lige at tage stafette op....

Pling - plingeling.

Glædelig bag(h)Jul og Godt Nytår til den bedste gruppe på usenet.

--
PKJ
Yamaha FZR 1000 Exup

Fra : Bongo

Dato : 27-12-07 16:39

*Ploing*

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-12-07 17:22

Bongo skrev:

> *Ploing*

Du, der er altså noget galt med den der, den lyder forkert!
*peger på Bongos pling-dims*

*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*

- 8 mand herfra, alle på bimmere.

Godt nytår allesammen.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-12-07 17:28

Aragorn Elessar skrev:
-klip-

10 for hulen, glemte 2!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Bongo

Dato : 27-12-07 17:49

> Du, der er altså noget galt med den der, den lyder forkert!
> *peger på Bongos pling-dims*

Beklager, hammeren er blevet lidt blød og bukket. *Ploing*, *Plonk*,
*Fssht*. Jeg skal nok få det iorden til næste år.

Fra : Armand

Dato : 27-12-07 18:37

> Aragorn skrev:
Bongo skrev: (begge i tråden: "Og det skete i de dage at...."

> Beklager, hammeren er blevet lidt blød og bukket. *Ploing*, *Plonk*,
> *Fssht*. Jeg skal nok få det iorden til næste år.

*SssssscchnnaaP* Got Ya'!
Bongo: Du bliver nødt til herigennem at lide offer-døden for at
visualisere hvad man udsætter sig for ved at skrive flere indlæg i
optæller-tråden således at det slutteligt ikke længere bliver et
pålideligt tal der fremkommer ved at køre en simpel statistik på
gruppen/tråden :-|

Også Aragorn kan få et hug med for sine ti (tror hun) tryk på knappen
med (kun!) to indlæg
Forøvrigt synd ikke at kammesjukkerne selv kommer ud af skabet i dén
anledning; men dét afgør jo ikke optællingen.

--
Armand.
(desavueret DFM-optællingstilforordnet)

Fra : Finn og Angela

Dato : 27-12-07 16:41

PLING!

--
Finn og Angela Christensen
Yamaha XJ 700N Maxim/XJ 900F 4BB

Fra : Peter August

Dato : 27-12-07 16:54

*Pling*

og godt nytår!

--
mvh Peter August

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 27-12-07 17:08

*Pling*

Allan
Aprilia SL1000

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 27-12-07 17:10

*pling*
Glædelig (bagh)jul og et godt nytår.
Søren Bøgh Olsen

Fra : fjern

Dato : 27-12-07 17:11

*Pling*

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 17:31

*Ping*

Fra : OZ3BTO

Dato : 27-12-07 17:17

> [...]
> enkelt at tælle indlæg som værende "gruppenter".
> Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder

Erik

Fra : dots

Dato : 27-12-07 17:33

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!
_____________

*Pling*

- dots -
Dnepr MT16
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 27-12-07 17:43

On Thu, 27 Dec 2007 15:39:51 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Hvad venter I på?
>
>Gi' et *pling*!

pling

Fra : snusken

Dato : 27-12-07 17:41

> Gi' et *pling*!

*PLING*

Fra : Perminator

Dato : 27-12-07 17:50

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*pling*

Godt nytår ønskes til alle.

--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Jebir

Dato : 27-12-07 17:59

*Pling*

Fra : SB

Dato : 27-12-07 17:52

*PING*

Fra : kc

Dato : 27-12-07 18:10

*pling*

KC

Fra : Harald Blaatand

Dato : 27-12-07 18:15

*pling*

Fra : Henning Nielsen

Dato : 27-12-07 18:17

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*pling*

mvh
Henning Nielsen

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 27-12-07 18:22

*Pling*

mvh
Carsten

Fra : Erling Christensen

Dato : 27-12-07 18:32

*pling*
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : Brian Jensen

Dato : 27-12-07 18:54

Pling

Brian Jensen
YZF-R 6

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-12-07 18:25

Pling...

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-12-07 19:02

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Det er efterhånden ved at være en tradition at Armand foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Er det allerede et år siden... puha tiden går stærkt efter hånden.. Og jeg
er kun 24........ :)

Mvh Anders
Som ønsker alle et godt nytår.

Fra : Ulvir

Dato : 27-12-07 19:12

Pling!

Fra : Western

Dato : 27-12-07 19:13

Pling

--

Leif Westen

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 19:18

*pling*
Mvh Ove

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 19:32

On Thu, 27 Dec 2007 15:39:51 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> Gi' et *pling*!

Pling

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg, opdateret
26-12-2007

Fra : pwh

Dato : 27-12-07 19:29

"J.C.Kløve", skrev:

> Gi' et *pling*!

Pling

Fra : Luffe

Dato : 27-12-07 19:29

Fra : Andy

Dato : 27-12-07 19:38

*Pling*

Andy

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 19:51

*Pling*
Godt nytår
--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : John

Dato : 27-12-07 19:56

*PLING*

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-12-07 20:07

Godt nyår.
Hilsen Matthias

Fra : flopper

Dato : 27-12-07 20:22

> Gi' et *pling*!

Okay plink
Flopper

Fra : Rene Hansen

Dato : 27-12-07 20:33

\"J.C.Kløve\" <jck@aats.dk> skrev:

--SNIP--

>Gi' et *pling*!

*pling*

Rene
XJ650
Nimbus

Fra : Martin

Dato : 27-12-07 12:46

PLONG!!!! ( A.K.A PLING)

Fra : cbm

Dato : 27-12-07 20:53

Pling!

Fra : p.jarnbak

Dato : 27-12-07 21:00

pling.

Palle.

Fra : Futte & Co.

Dato : 27-12-07 21:08

pling g g g g g
--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : 7finger

Dato : 29-12-07 23:04

Pling!!!!!!!
Godt nytår
7finger Mørkhøj XJ600 51j

--
Message posted using http://www.talkaboutmotorcycles.com/group/dk.fritid.motorcykel/
More information at http://www.talkaboutmotorcycles.com/faq.html

Fra : Knud Dam

Dato : 27-12-07 21:08

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Gi' et *pling*!

*Pling*

; - )

KD

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 27-12-07 21:13

J.C.Kløve skrev:

> Gi' et *pling*!

""Pling""

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Brian Sørup

Dato : 27-12-07 21:14

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

PLING!
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-12-07 21:25

J.C.Kløve wrote:

*PLING*

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 21:34

> J.C.Kløve wrote:
>>

> *PLING*

Hygge PD CBR1100t

Fra : CBR-DK

Dato : 27-12-07 21:28

*pling plong*

mvh. Kim
CBR 1000 F
Tårnby MC 78

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 27-12-07 21:36

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Pling,

/tue

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 27-12-07 21:54

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Gi' et *pling*!

Pling

mvh Jens
Sydals

Fra : Anette

Dato : 27-12-07 21:58

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

PLING

Anette
GS450E

Fra : KentBM

Dato : 27-12-07 22:01

*pling*

--

Kent

Fra : Ib Tinning

Dato : 27-12-07 22:05

pling

med cm hilsen tinning

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 22:06

Fra : Thomas Petersen

Dato : 27-12-07 22:47

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Ups prøver igen
PLING
Og godt nytår til alle med ønske om et uhelds frit 2008
Thomas
gsx 1100g Dr750

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 22:54

> Gi' et *pling*!

> [...]

/HKL, ZX10R

Fra : KimT

Dato : 27-12-07 23:23

PLING ...

Fra : Lars Nielsen

Dato : 27-12-07 23:29

"J.C.Kløve" wrote:
> Gi' et *pling*!

*Pling*!..... ( Ikke at forveklse med >PLONK< )

Lars / Viborg

--

- Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Fra : Zodiac

Dato : 27-12-07 23:29

*PLING

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-12-07 23:32

On Thu, 27 Dec 2007 15:39:51 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej.

>Hvad venter I på?
>
>Gi' et *pling*!

Skål

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jens S.

Dato : 27-12-07 23:47

""J.C.Kløve""
skrev > Det er efterhånden ved at være en tradition at Armand foranstalter

*********
*plang*

Jens S., Esbjerg

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-12-07 23:53

Et solid pling herfra også :)

--

Mvh.
Lars Bisgaard

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-12-07 00:19

Allerede !!!
Vi har da lige plinget allesammen sidste år

MvH Eg

Fra : Hekto

Dato : 28-12-07 00:18

*pling*

Fra : Ole Boyer Pedersen

Dato : 28-12-07 00:30

*pling*
Ledow Borelli (som er en kineser klon af Virago250

Fra : Poul

Dato : 29-12-07 13:12

Osse et pling herfra
Poul
Yamaha r6 og Ducati 900 SS

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 28-12-07 01:20

Hej Allesammen

Et lille pling - med et ønske om et godt nytår til jer alle.

Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8
4700 Næstved
Honda CB 500 Four 1972
Honda CX500 1981 - som skal have en ny stator her i vinter
Renault Modus 1.5 dci 2005
og en sort herrecykel mrk. Everton

Fra : Gert Schlæger

Dato : 28-12-07 07:55

J.C.Kløve wrote:

> Det er efterhånden ved at være en tradition at Armand foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

> Hvad venter I på?

> Gi' et *pling*!

*Pling*

Mch Schlæger

Fra : Jens B rasmussen

Dato : 28-12-07 08:11

Gert Schlæger wrote:

> [...]

hermed gjort med et *pling*

--

Jens B rasmussen
www.kantanamc.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-12-07 08:16

pling

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-07 08:34

PLING

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-07 08:42

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Gi' et *pling*!

PLING

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 28-12-07 09:02

*PLING*

Tommy Jakobsen

Fra : Ralfi

Dato : 28-12-07 09:27

"> Gi' et *pling*!

*pling*

Ralfi
Ducati 750 Sie
Yamaha XT 600

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 28-12-07 09:32

pling

Fra : Jan Bachman

Dato : 28-12-07 09:34

hopla

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 28-12-07 10:13

er her stadig....
Rasmus H

Fra : Allan Nielsen

Dato : 28-12-07 10:33

Skål
-------
Allan Bager
PMC
Suzuki RF600R
Ducati 900SS

Fra : benneweis

Dato : 28-12-07 03:00

pling

Fra : Niels Munk

Dato : 28-12-07 11:45

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> wrote in message

> Gi' et *pling*!

PLING!

--
/Niels Munk
Suzuki RF 900 R

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-07 12:43

Fra : Kim

Dato : 28-12-07 12:38

Godt nytår

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Veset

Dato : 28-12-07 12:49

*Pling*

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Jansen

Dato : 28-12-07 12:49

J.C.Kløve skrev:

> Gi' et *pling*!

PLING!

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Niels Pein

Dato : 28-12-07 14:47

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev ...

> Hvad venter I på?

At vinteren ender.

> Gi' et *pling*!

Ok: PLING
--
Hilsen Niels
Suzuki Bandit 1250 SA

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 28-12-07 15:48

> [...]
> at tælle indlæg som værende "gruppenter".
> Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder

Michael D

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 28-12-07 16:05

*pling*

Bente og Martin
(mest med på en kigger

Fra : tami.sutter@gmail.co~

Dato : 28-12-07 08:09

On 27 Dec., 15:39, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Det er efterhånden ved at være en tradition at Armand foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.
>
>snip>

> Gi' et *pling*!

Pling

Steve04578

K1200RS '99
DL650K6

Fra : Lars

Dato : 28-12-07 17:15

pling

og godt nytår
LarsØ

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 28-12-07 17:45

J.C.Kløve skrev:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

pling

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-12-07 20:35

J.C.Kløve skrev:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Jeg vil også være med.

*Pling*

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 28-12-07 20:37

On Thu, 27 Dec 2007 15:39:51 +0100, J.C.Kløve wrote:

> Gi' et *pling*!

*pling*

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Piwo

Dato : 28-12-07 22:07

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> skribenternes skrible-iver hvorfor jeg vil understrege at ingen skal regne
> sig for undseelig eller anonym til lige at give et *pling* med i

*PLING*

PIWO

Fra : Thorup/ Thomsen

Dato : 30-12-07 20:10

*pling*

excx thomsen

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 28-12-07 22:50

J.C.Kløve skrev:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*pling*

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : Shsj

Dato : 29-12-07 01:52

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*Pling*

--
Shsj
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=306

Fra : Jesper G

Dato : 29-12-07 02:05

*Pling*

Mvh Jesper G, GS500E '92

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 29-12-07 09:26

Godt nytår til alle.

Henrik Damgaard

Fra : Rasmus

Dato : 29-12-07 11:13

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote in

> [...]
> forblive enkelt at tælle indlæg som værende "gruppenter".
> Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder

pling-plong

Fra : Hans/NTV

Dato : 29-12-07 06:49

Pling

hVh
Hans/NTV

Fra : kop

Dato : 29-12-07 16:08

Fra : Finn

Dato : 29-12-07 16:26

Også "pling" herfra Hjørring

Finn VFR800

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-12-07 16:30

J.C.Kløve skrev:

> Gi' et *pling*!

Bevares.. :)

Pling

Thore

Fra : CL

Dato : 29-12-07 18:38

"

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Harald Blaatand

Dato : 29-12-07 18:58

"CL" <dd@dd.dd> wrote in message
> "

> Carsten Larsen
> CBR 1K DUAL

Det her er ikke et "Pling"'
Jeg vil bare sige hej til "Trollen" !

Hej "CL" "troll"!

Mvh

Steen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-12-07 21:15

Pling

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 29-12-07 21:22

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Pling og et godt og kilometerædende nyt år til alle.
Ervin
GsxR1000

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-07 22:35

Pling.....

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 30-12-07 00:52

Pling!

/Joachim

Fra : Tommy Fer

Dato : 30-12-07 06:25

> *Citat slut//*
>
> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Tommy Fer

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 30-12-07 17:36

J.C.Kløve skrev:

> [...]
> enkelt at tælle indlæg som værende "gruppenter".
> Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder

*pling*

Benjamin R. Giversen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-12-07 18:04

Ping

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Thorbjørn

Dato : 30-12-07 18:23

Pling

Fra : OleG

Dato : 31-12-07 02:39

J.C.Kløve wrote:

> Gi' et *pling*!

Pling! -og Godt Nytår!

Fra : Thomas Holm Jensen

Dato : 31-12-07 12:50

Godt nytår

Fra : Allan Bojesen

Dato : 31-12-07 13:26

Pling

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 31-12-07 13:33

Pling

/Jesper

Fra : Jørgen

Dato : 01-01-08 13:33

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*PLING*

Jørgen Gerdorf
CX500 B (1981)

Fra : TWL

Dato : 01-01-08 14:25

> Gi' et *pling*!

Pling

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-01-08 02:26

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> Gi' et *pling*!

*pling*
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Miki Vester

Dato : 02-01-08 08:51

Pling og godt nytår herfra

Fra : Jacob

Dato : 02-01-08 01:42

> Gi' et *pling*!

*PLING*

---
Jacob Aulbjerg Nielsen

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 02-01-08 13:27

*PLING*

--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Torben B

Dato : 02-01-08 13:30

Fra : Anders Majland

Dato : 02-01-08 17:31

Også mig, Også mig ...

Men med en top5 placering som aktiv skribent burde jeg måske drosle ned her
og kører noget mere mc ....

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 03-01-08 12:50

Hej

On Dec 27 2007, 3:39 pm, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Pling!

Fra : Bo Nielsen

Dato : 04-01-08 02:13

*PLING*

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 04-01-08 21:07

On Thu, 27 Dec 2007 15:39:51 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

*pling*!

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 06-01-08 15:47

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote in

> [...]
> enkelt at tælle indlæg som værende "gruppenter".
> Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder

*pling*

Steen Lindved Nielsen
Doha
Qatar

HD1200 Sportster

Fra : Bolhede

Dato : 06-01-08 13:35

*Pling*

Anders

Fra : Klaus R

Dato : 09-01-08 19:49

"J.C.Kløve" frembragte:
> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

En af de "nye" siden sidste års mandtal... :D

...PLING..

Klaus R

Fra : Studo

Dato : 09-01-08 20:35

*pling*

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-01-08 01:14

J.C.Kløve skrev:

> Det er efterhånden ved at være en tradition at Armand foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Bump! skal vi lige få de sidste med!

--
Dun@nt

Fra : Rikke Petersen

Dato : 15-01-08 10:02

*Pling* - fra én af de sidste.

--
Rikke
Triumph Bonneville

Fra : Max Andersen

Dato : 15-01-08 10:16

J.C.Kløve skrev:

> Bump! skal vi lige få de sidste med!

*Ka..CHING*

Max

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 15-01-08 11:33

Max Andersen wrote:

> *Ka..CHING*
>
> Max

ping

Fra : Skovge

Dato : 15-01-08 15:29

"Mikkel Hansen" <mikkel@hansen.net> skrev i en meddelelse

> ping

*PING*

Fra : Steen E.

Dato : 15-01-08 20:34

*pling* og bumpbumpbump... (fra de Københavnske gader)

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Jens Frandsen