Messing M5 møtrik til kåbe
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 23-12-07 16:13

Hej alle!

Til min CBR 1000 SC24 mangler jeg en messing møtrik M5, det er en "rør"
møtrik den sidder i et hul i den ene del.
De er limet fast fra fabrikken.
De er ikke let at forklare, så jeg lægger lige et par billeder ud i
dk.binaer.

Mål:
M5
Længde = 9mm
Krave dia. = Ø8
Rør dia. = Ø6,5

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en fætter????
Jeg har kigget ved http://www.louis.de/ osv. men har ikke rigtig fundet
noget, så håber der er nogen herinde der har et tips (c:

Hans Nikolajsen

Fra : Leif Poulsen

Dato : 23-12-07 17:40

"Hans Nikolajsen" <jadavnoget@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har kigget ved http://www.louis.de/ osv. men har ikke rigtig fundet
> noget, så håber der er nogen herinde der har et tips (c:

Sådan en har jeg da liggende.... Hvor bor du ?

VH/Leif

Fra : Harald Blaatand

Dato : 23-12-07 18:49

"Hans Nikolajsen" <jadavnoget@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har kigget ved http://www.louis.de/ osv. men har ikke rigtig fundet
> noget, så håber der er nogen herinde der har et tips (c:

TDC kunder kan ikke se dk.binaer ;-(

Fra : Hans/NTV

Dato : 23-12-07 23:02

Hej Hans
Hvis du ikke allerede har fået fat i een - så prøv den lokale mc-
pusher. De har som regel en kasse stående med udefinerbare stumper fra
diverse skadede kåber og det er som regel altid møtrikker og skruer
der overlever bedst.

hVh
Hans/NTV

Godt nytår til alle og må i komme levende igennem de handlendes jul