Kalender-Quizzen #22
Fra : Armand

Dato : 22-12-07 12:57

Dagens spørgsmål:

Eftersom dette er en kalender-quizz for december måned og højtiden
stunder til, så vil jeg gerne høre hvad relevans nedenstående billede
har til sagen!?

http://www.motorcycle-usa.com/photos/KZ2S1676ed.jpg

Husk:
- Svar sendes direkte til mig!
- Indsende-frist for alle 24 svar er 2. juledag til midnat!
- Kun aktive deltagere vil blive indviet i svarene

--
Armand.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 22-12-07 18:53

> [...]
> - Indsende-frist for alle 24 svar er 2. juledag til midnat!
> - Kun aktive deltagere vil blive indviet i svarene

Gud og Julemanden kører Harley ?

Den er ihvertfald hurtig når gaverne skal deles ud ! )

God jul !

Steen

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-12-07 19:16

On Sat, 22 Dec 2007 18:52:32 +0100, "Harald Blaatand"
<bigtwincam88@larsen.mail.dk> wrote:

Hej Steen.

> Gud og Julemanden kører Harley ?

Naeh, er du helt sikker?

Rygtet vil vide at da Mr. Davidson afgik ved døden og stod ved himlens
port udspandt sig følgende ordveksling:

Jaehm Sct Peter, jeg har kreeret verdens smukkeste stykke mekanik, og
det har været af stor betydning for menneskeheden, beskæftigelsen og
bruttonationalproduktet.
Derfor må det også være rimeligt at jeg får en plads tæt på Gud.

Den grubler Sct Peter lidt over, og kommer så til den konklussion at
Mr. Davidson så sandelig er noget specielt, og at hans ønske sådan set
er meget rimeligt, og således går det til at Mr. Davidson får mulighed
for at gå lange ture i selskab med himlens hersker.
Efter lang tid mener Mr Davidson at han kender Gud så godt at han
drister sig til at berøre et emne der længe har ligget ham på sinde,
så han forsøger sig forsigtigt.
Høje Mester: Alle dine kreationer er perfekte, Jorden, Landene, Havet,
Dyrelivet, Mennesket ----- næsten.
Dog er der lidt problemer med den kreation Du kalder for kvinden:
Forenden er svær at styre, bagenden er alt for løs, gangen er helt
håbeløs og den centrale styring er uberegnelig.

Gud kigger lidt på Mr. Davidson, og siger: Hm ----- Måske har du ret
og drejer sig mod sin computer og fumler lidt med tastatur og mus,
hvorefter han grinende vender sig mod Mr. Davidson og udbryder:
Maybe You are right, but as far I can see more men is riding my
creation than your's.

Og så snakkede de ikke mere om det

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Harald Blaatand

Dato : 22-12-07 21:20

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> wrote in message
> [...]
> hvorefter han grinende vender sig mod Mr. Davidson og udbryder:
> Maybe You are right, but as far I can see more men is riding my

Hej Steen.

Sikke en frækkert ham Gud !

Men ellers en okay joke ! ;.-))

Mvh

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-07 21:57

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men ellers en okay joke ! ;.-))

Joke????? Hvad mener du?????

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Harald Blaatand

Dato : 23-12-07 03:40

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> wrote in message

> "Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Joke????? Hvad mener du?????
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Flemming Disc
> www.discteknik.dk

Oh my God....)

Med væmlig hilsen

Steen

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 23-12-07 08:30

Hold da kæft Armand )
Det er altså en kanooooon kviiiiiissss du har skruet sammen (sagt af en
smuglæse-gætter)
Den her er godt nok underfundig.
Glædelig HHHHHHjul (til alle jer andre også) og tak fordi du gider peppe
sådan en sommergruppe op i denne mørke tid.

Mvh
Henrik Damgaard

Fra : CL

Dato : 23-12-07 09:21

Armand wrote:
> [...]
>
> Eftersom dette er en kalender-quizz for december måned og højtiden
> stunder til, så vil jeg gerne høre hvad relevans nedenstående billede

At man er en drømmer hvis man tror på julemanden
og også tror at en HD er hurtig.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Harald Blaatand

Dato : 23-12-07 18:44

"CL" <dd@dd.dd> wrote in message

> At man er en drømmer hvis man tror på julemanden
> og også tror at en HD er hurtig.
> Carsten Larsen
> CBR 1K DUAL

?.og at man er et fjols hvis man tror at en fabriksbygget HD vrod ikke er
hurtig.

En Colt 45 er hurtigere .

Jeg tror ikke på Pulemanden!

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-12-07 19:18

On Sun, 23 Dec 2007 18:44:18 +0100, "Harald Blaatand"
<bigtwincam88@larsen.mail.dk> wrote:

Hej Steen.

> ?.og at man er et fjols hvis man tror at en fabriksbygget HD vrod ikke er
>hurtig.

Så vidt jeg husker har V-ROD's motor lige så meget med HD at gøre som
Aermacchi havde.
V-ROD motoren er så vidt jeg husker en Porche konstruktion, så det er
jo muligt at prøjserne har formået det Yankee'erne ikke kan

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Harald Blaatand

Dato : 23-12-07 21:33

> [...]
> V-ROD motoren er så vidt jeg husker en Porche konstruktion, så det er
> jo muligt at prøjserne har formået det Yankee'erne ikke kan

Hej Steen.

The engine, derived from the VR-1000 racing engine, was co-developed by
Harley and Porsche Engineering in Germany.

Den er bygget i USA på Harley fabrik ,designet af Harley i samarbejde med
Porshe,så de Bayerske pølser i den har du da lidt ret i! ;.-)

I starten af 1980'er fik HD også hjælp til at designe stempler og
topstykke mm, til den dengang nye Blockhead,kaldet Evolution ,men sålænge de
bygger deres motorer selv er det vel en HD motor

"The Screamin' Eagle V-Rod Destroyer, the fastest factory-built drag racer
ever made. "

Mvh

Steen

Fra : CL

Dato : 23-12-07 20:03

Harald Blaatand wrote:

> ?.og at man er et fjols hvis man tror at en fabriksbygget HD vrod
> ikke er hurtig.

Hurtig!! sku da kun i forhold til andre hestevogne inden
for samme koncern.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Harald Blaatand

Dato : 23-12-07 21:08

"CL" <dd@dd.dd> wrote in message

> Hurtig!! sku da kun i forhold til andre hestevogne inden
> for samme koncern.
> Carsten Larsen
> CBR 1K DUAL

Ok,jeg kan nu se at det her enten er et udfald af uvidenhed eller ren
provokation,i tilfælde af det sidste er der ikke meget at gøre ,i tildfælde
af uvidenhed hjælper kun oplysning.

http://www.vrodracing.com/

Pænt hurtig "hestevogne" de laver
Quarter Mile - 9.382 @ 142.72MPH

Jeg hader ikke "ris ,pølser og spaghetti" ,men jeg kender meget lidt til
dem,så jeg skal ikke kunne udtale mig om hvor hurtige de er på en kvart mile
bane