Racetypisk 2 :-)
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 30-12-07 20:26

Jeg vil lige bjæffe lidt med på pwh's oprindelige tråd.
Vejret var skønt i dag, så vovsen og kæresten skulle have lidt luft, på
"nye marker".
Vi kørte til Damhusengen, efter anvisningen på hundeskove.dk
Stedet vi kom til var det anviste, men stedet hvor man måtte have hund
uden snor fandt vi aldrig.
Så fyldte vi dytten igen, med mennesker og et dyr, og kørte til
Oxbjerget.
*og her kommer det racetypiske så*
Ved indgangen står der altid folk med muskelhundelignende racer og lige
får en sludder, mens deres muskler leger og får dem til at se farlige
ud Den er bare sikker hver gang, og jeg får mig altid en griner.
En god ven sagde at det er fordi at de er så fede og ude af form, at de
ikke har energi til at gå den lille kilometer rundt, som er ganske
hyggelig
Bare et lille bjæf, efter en skøn dag, hvor jeg stadig smågriner lidt

Kai

Fra : pwh

Dato : 30-12-07 20:42

Fister Løgsovs, skrev:
> Jeg vil lige bjæffe lidt med på pwh's oprindelige tråd.

Jeg hedder altså Jens, dit navn er vel heller ikke fister løgsovs,
eller er det Kai

> [...]
> Vi kørte til Damhusengen, efter anvisningen på hundeskove.dk
> Stedet vi kom til var det anviste, men stedet hvor man måtte have hund

I princippet hele Damhusengen, altså stykket mellem Jyllingevej og søen.
Slip du roligt din hund løs der, du vil opdage at der er langt imellem
hunde der har snor på, de luftes andre steder.
Eller kan voldanlægget nede ved Avartas baner også anbefales,
der lufter alle også deres hunde løs.
Det indhegnede område hvor der står at der ikke må værer løse
hunde pgr Får må du også godt bruge nu, de kommer først igen til foråret.

> [...]
> er ganske hyggelig
> Bare et lille bjæf, efter en skøn dag, hvor jeg stadig smågriner lidt

Formålet for deres ejere er nok heller ikke at gå en hyggelig tur med hunden,
men nok nærmere at vise den frem

/Jens

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 30-12-07 22:29

pwh forklarede:

> Jeg hedder altså Jens, dit navn er vel heller ikke fister løgsovs,
> eller er det Kai

Undskyld.
Jeg var bare i tvivl om Jens eller John, pwh kunne jeg huske.
Kai

Fra : pwh

Dato : 31-12-07 07:11

Fister Løgsovs, skrev:
> pwh forklarede:

> Undskyld.

Helt ok
Jeg synes bare det er så upersonligt når folk ikke gider
underskrive sig med sit navn, så det gør jeg altid selv.

/Jens

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-12-07 15:22

> Helt ok
> Jeg synes bare det er så upersonligt når folk ikke gider
> underskrive sig med sit navn, så det gør jeg altid selv.
>
> /Jens

Æh...
Hvoffer står der så 'pwh' i fra feltet? ;c)

Fra : pwh

Dato : 31-12-07 17:22

Michael Kirkegaard, skrev:

> Æh...
> Hvoffer står der så 'pwh' i fra feltet? ;c)

Sådan er OE opbygget, det er jeg uden ansvar for.
Grunden til at jeg ikke bruger "Jens" i frafeltet er for at
folk lettere kan skelne hvis der nu var flere Jens'er i gruppen

Kunne self også gører som dig og bruge mit fulde navn,
men der foretrækker jeg af flere grunde en vis annonymitet på Usenet

/Jens

Fra : qfha

Dato : 31-12-07 07:40

On 31 Dec., 07:11, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]

> Jeg synes bare det er så upersonligt når folk ikke gider
> underskrive sig med sit navn, så det gør jeg altid selv.

Du kan sagtens sige du hedder Jens. Du hedder garanteret noget helt
andet )
mvh
qfha

Fra : pwh

Dato : 31-12-07 17:25

qfha, skrev:

> Du kan sagtens sige du hedder Jens. Du hedder garanteret noget helt
> andet )
> mvh
> qfha

Du har luret mig
Prøvede at udtale dit navn "qfha" men måtte opgive

/Jens