Gaven til hunden der har alt - undtagen ma~
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-12-07 12:39

http://www.bt.dk/article/20071228/kaeledyr/71228008/

Jeg kan godt huske at have læst det før, men jeg synes stadigvæk det
er noget af det mest latterlige: Silikonetestikler til kastrerede
hanhunde...

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj

Fra : Søren LH

Dato : 28-12-07 16:42

> [...]
>
> Jeg kan godt huske at have læst det før, men jeg synes stadigvæk det
> er noget af det mest latterlige: Silikonetestikler til kastrerede

ja, jeg har også sagt til Vizla, at hun godt kan glemme at få
silikoneimplantater i sine patter. 9 stk. implantater, det ku' lige passe
.

Mvh
Søren

Fra : lh

Dato : 28-12-07 17:10

> [...]
>
> Jeg kan godt huske at have læst det før, men jeg synes stadigvæk det
> er noget af det mest latterlige: Silikonetestikler til kastrerede

Ja her står jeg også af!

lh

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-12-07 13:11

On 28 Dec., 12:38, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg kan godt huske at have læst det før, men jeg synes stadigvæk det
> er noget af det mest latterlige: Silikonetestikler til kastrerede

Der var en gang en sag med en ellers særdeles lovende unghund der
manglede den ene sten. Ejeren havde så fået en silkonedims sat ind i
stedet, sådan lidt uoficielt og så af sted til Crufts.
Der var varmt på Cufts, og en masse stress. Dommeren genemgår hunden
da det bliver hans tur, og føler på stenene. "Lige et øjeblik". Der
kommer en anden dommer, og føler efter. Så spørger de ejeren om hun
kan forklare hvorfor hunden har 3 sten. Muligvis har stress og varme
fået den indeklemte sten til at falde på plads under udstillingen..

Her på stedet holder vi os til den ægte vare.

Hilsen Kim

Fra : x Vuf x

Dato : 29-12-07 18:06

On Fri, 28 Dec 2007 12:11:15 -0800 (PST), Kim Christensen wrote:

> [...]
>kan forklare hvorfor hunden har 3 sten. Muligvis har stress og varme
>fået den indeklemte sten til at falde på plads under udstillingen..

En god gammel vandrehistorie, der lever i bedste velgående.

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (2 piger og 2 drenge født 24. december)
Endnu ingen billeder på min HP.