Tryg hvalpetid :-)
Fra : pwh

Dato : 24-12-07 23:55

Jeg har vist en del billeder hvor Tyson Og Angel har
tæsket hinanden.
Her er et par stykker der viser at de kan fint sammen

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14640

/Jens

Fra : jytte

Dato : 24-12-07 16:38

On 24 Dec., 23:55, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:
> Jeg har vist en del billeder hvor Tyson Og Angel har
> tæsket hinanden.
> Her er et par stykker der viser at de kan fint sammen

Uhh ha, det er jo lige til at blive "skruk" over. Hvor er de bare
skønne...

Mvh Jytte M

Fra : pwh

Dato : 25-12-07 00:46

jytte, skrev:

> Uhh ha, det er jo lige til at blive "skruk" over. Hvor er de bare
> skønne...

Takker
Jeg bliver selv helt skruk over at se "gamle" billeder
igennem selv.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-12-07 14:35

> Takker
> Jeg bliver selv helt skruk over at se "gamle" billeder
> igennem selv.
>
> /Jens

Betyder intet at de er "gamle". De er altså bare *så* søde begge to.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 25-12-07 00:55

jytte, skrev:

> Uhh ha, det er jo lige til at blive "skruk" over. Hvor er de bare
> skønne...

Og man tror på at Tyson er en rar hund, gør man ikke
Kan lidt sætte mig i Angels sted, en sjov hund at drille,
men også en ret god hund at putte sig ind til

Idag er det dog sådan at Angel klarer sig 110% selv,
faktisk er det sådan at hun smider de pågående væk fra Tyson.
Så sådan kan tingene udvikle sig, hun er blevet stærk psykisk.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 25-12-07 00:42

pwh, skrev:
> Jeg har vist en del billeder hvor Tyson Og Angel har
> tæsket hinanden.
> Her er et par stykker der viser at de kan fint sammen

> [...]

*OBS*
Den observante læser vil bemærke at Angel
faktisk var knaldsort som hvalp.
Hun fik først sin brune lød da hun var ca 1 år gammel.
Faktisk er hendes pels ikke blevet brun,
men er blevet et miks imellem sorte og brune hår,
det er det der giver den flotte sort/brune skær

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-07 12:08

> Jeg har vist en del billeder hvor Tyson Og Angel har
> tæsket hinanden.
> Her er et par stykker der viser at de kan fint sammen
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14640

Ihh, hvor var hun da bare en overnuttet hvalp.

Hvem er egentlig størst af de 2 i dag ?

Fra : pwh

Dato : 26-12-07 10:07

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Ihh, hvor var hun da bare en overnuttet hvalp.
>
> Hvem er egentlig størst af de 2 i dag ?

Tyson fører med ca 3 kg, han er også lidt højere.

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 25-12-07 12:51

De ligger ret meget i møblerne, det får mine ikke lov til,
yndlingsliggestedet over alle er ovenpå fars tøj.

--
Ralph

Fra : Nuser

Dato : 25-12-07 13:38

Skal vi gifte os ??? *ggg*

Endenlig en af hankøn som lader sine hunde ligge i møblerne .

herlige billeder.

Hilsen Nuser

Fra : jopa

Dato : 25-12-07 13:39

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> skrev

> Endenlig en af hankøn som lader sine hunde ligge i møblerne .

Klamt

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-12-07 01:32

On Tue, 25 Dec 2007 13:38:49 +0100, "jopa" wrote:
>"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> skrev

>Klamt

Det er da 100% mere klamt at la' dem ligge i ens tøj!
Men rå kød i sofaen... nej tak!
Spise skal de på gulvet!

--
Mvh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (2 piger og 2 drenge født 24. december)
Endnu ingen billeder på min HP.

Fra : pwh

Dato : 26-12-07 10:11

Nuser, skrev:
> Skal vi gifte os ??? *ggg*

Det må jeg nok ikke for Angel

> Endenlig en af hankøn som lader sine hunde ligge i møblerne .

Vi er nu et par stykker her i gruppen som har et afslappet
forhold til det

> herlige billeder.

Takker.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 28-12-07 09:57

On Wed, 26 Dec 2007 10:10:50 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det må jeg nok ikke for Angel

Ahem... Og så er du vist osse lovet ud til anden side, ikk'?

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 26-12-07 10:09

Ralph, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>
> De ligger ret meget i møblerne, det får mine ikke lov til,

Mine hunde må så meget forskelligt som andre hunde ikke må

> yndlingsliggestedet over alle er ovenpå fars tøj.

Det er mere min kat der har en fiks ide med det

/Jens