Jubiiii!!!!!
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-12-07 17:13

Hej alle sammen

Julen kom tidligt til Ulstrup i år. Jeg har nemlig fået et længe,
længe savnet kamera! Så nu kan jeg rigtig få taget billeder af kræet.

Mit eget kræ.
http://bp2.blogger.com/_-hzmd2sGii4/R26HE35vtpI/AAAAAAAAAgo/CAQ1hOrlzl8/s1600-h/IMG_0035_lille.jpg

Mine forældres kræ.
http://bp2.blogger.com/_-hzmd2sGii4/R26Hm35vtrI/AAAAAAAAAg4/eKoqmfUYKaM/s1600-h/IMG_0002.JPG

Og kan I så alle sammen have en rigtig god jul. Og husk ikke at
forkæle hundene for meget med and og brun sovs - deres maver kan slet
ikke tåle det. Gå i stedet for en god lang tur med dem. Det har både I
og dem bedre af. :)

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj

Fra : pwh

Dato : 23-12-07 17:32

Trine Kornum Christiansen, skrev:

> Og kan I så alle sammen have en rigtig god jul.

I lige måde.

> Og husk ikke at
> forkæle hundene for meget med and og brun sovs - deres maver kan slet
> ikke tåle det.

Sovs skal mine ikke have, men dele en 2800gr and rå skal de,
og jeg tør vædde på at deres maver fint tåler det

/Jens

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 23-12-07 20:17

> [...]
>
> Julen kom tidligt til Ulstrup i år. Jeg har nemlig fået et længe,
> længe savnet kamera! Så nu kan jeg rigtig få taget billeder af kræet.

Fine vuffere :))
Tillykke med kameraet ....

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor