Pension ved Randers - hvor?
Fra : OK

Dato : 22-12-07 19:22

Vi har brug for en pension nytårsaften til vuffi, da vi er inviteret til et
hundefrit hjem.
Hvilken i nærheden af Randers kan i anbefale?

mvh Ole

Fra : Martin Vollert

Dato : 22-12-07 21:39

OK havde fået den ide at fortælle:
> Vi har brug for en pension nytårsaften til vuffi, da vi er inviteret
> til et hundefrit hjem.
> Hvilken i nærheden af Randers kan i anbefale?
>
> mvh Ole

Sheiksgård på Hadsundvej. Men ellers er det svært at anbefale for lige meget
hvad og hvem du anbefaler vil der altid være en som kan fortælle en
forfærdelig historie om lige den pension, men jeg kende selv Bjarne på
sheiksgård og ville ikke tøve med at sende min "guldklump" derud.
Han er desuden også internat for "hjemløse" hunde ved dyrenes beskyttelse.

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internaterefternavn/randers!opendocument&exp=76537cbb7a128797c125701c00716c7a

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will
miss things.

Fra : OK

Dato : 23-12-07 20:25

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://vollert.dk
>
> Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will

Tak for info - men der er alt booket nytårsaften.
Andre?

mvh Ole

Fra : Leyna

Dato : 23-12-07 21:08

On Sun, 23 Dec 2007 20:25:00 +0100, "OK" <ole_k@tele2adsl.dk> wrote:

>Tak for info - men der er alt booket nytårsaften.
>Andre?

Jeg har hørt at der ligger en i Kastbjerg, men kender ikke noget til
den. Kastbjerg ligger ca. 20 km nord for Randers.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-12-07 21:13

"OK" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev >
> Tak for info - men der er alt booket nytårsaften.
> Andre?

Det er normalt at folk booker Nytårsaften et år før.
Jeg er overbevist om at du ingen finder desværre.

Kan hunden ikke være alene hjemme ?

Min skal fejre Jul og Nytår alene og ingen problemer.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-12-07 18:35

OK havde fået den ide at fortælle:

> Tak for info - men der er alt booket nytårsaften.
> Andre?
>
> mvh Ole

Så er der også en i Svejstrup ca 4km ude af Viborgvej i Randers.

http://www.svejstrup-vestergaard.dk/Velkomme.htm

Fra : jytte

Dato : 23-12-07 15:03

On 23 Dec., 21:13, "jopa" wrote:

> Kan hunden ikke være alene hjemme ?
>
> Min skal fejre Jul og Nytår alene og ingen problemer.

Min skal også være alene hjemme nytårsaften her inde midt i byen. Jeg
lukker den i et rum med tændt lys, gardinerne trukket for og radioen
tændt, og et lækkert kødben. Det går fint, selv om den ellers er
nervøs, når der bliver skudt af....

Mvh Jytte M