julegave til hund
Fra : tina hedeman

Dato : 22-12-07 09:25

hej med jer

hvad skal jeres hunde have i julegave? mine skal have fyldt deres
oksemarvsben fyldt med deres foder også et grise ører. det er sjovt når det
bliver lagt under træet og de selv skal finde det.
Når vi går om juletræet og synger går vores tæve med rundt det er lidt
sjovt.

jule hilsner fra tina
håber i får en god jul hunde og husk at lufte jeres ejere godt

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-07 10:48

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> bliver lagt under træet og de selv skal finde det.
..

Kræene her bliver forkælet hele året, så de får ikke julegaver.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-12-07 11:05

Efter mange tanker skrev tina hedeman:
> [...]

> jule hilsner fra tina
> håber i får en god jul hunde og husk at lufte jeres ejere godt

Leffe giver bedsteforældrene en pose guffere, som de så kan give
tilbage over hele året
Gaven til ham bliver en god tørret okseknogle, når alle gæsterne er
kommet, så han ved at mange gæster=noget godt.

Samme procedure omkring midnat, til nytår + en lille tår øl, sikkert en
Leffe Bruin .
Boom = lækkert ben og øllets træthed og smag (og lov til at have det
indenfor denne dag).
Resten af året skal vi så måske bruge på at igen lære ham hvad ude og
indeting er, men den tager vi med
Rigtig god jul til jer og jeres hunde.
Kai

Fra : jopa

Dato : 22-12-07 11:51

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev

> hvad skal jeres hunde have i julegave?

Min skal ligge i hundegården medens vi smæsker os hos familie.
Min ved nemlig ikke at det er Jul.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-12-07 12:00

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev

> Min skal ligge i hundegården medens vi smæsker os hos familie.
> Min ved nemlig ikke at det er Jul.

Nåårh, stakkels Milo. Han må da heller aldrig noget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 22-12-07 12:03

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> Nåårh, stakkels Milo. Han må da heller aldrig noget.

Jo da han må hjertens gerne skambide evt indbrudstyve medens vi er væk.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 22-12-07 12:19

jopa, skrev:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> Jo da han må hjertens gerne skambide evt indbrudstyve medens vi er
> væk.

Lige den aften er der gode chancher for fangst
Det kunne værer jeg skulle gemme mig i kælderen sammen
med hundene og slukke alt lyset.
Kunne værer herrersjovt at slippe dem løs på sådan et fjols

/Jens

Fra : jopa

Dato : 22-12-07 13:00

"pwh" <gætselv@.dk> skrev
> Det kunne værer jeg skulle gemme mig i kælderen sammen
> med hundene og slukke alt lyset.
> Kunne værer herrersjovt at slippe dem løs på sådan et fjols

Nu er du jo ond.
Jeg ville nok foretrække at slippe for tyveknægte også Juleaften.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 22-12-07 13:39

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev
>
> Nu er du jo ond.

Nemlig

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-12-07 10:37

> Lige den aften er der gode chancher for fangst
> Det kunne værer jeg skulle gemme mig i kælderen sammen
> med hundene og slukke alt lyset.
> Kunne værer herrersjovt at slippe dem løs på sådan et fjols

Her er en flok møgunger der farer rundt og leger med fyrværkeri, ringer på
hos folk og smider en ladning, sidder og forsøger på at antænde kvas i
haverne, kaster krudt efter biler, cyklister, og børn.. Jeg er begyndt at gå
patrulje med Loui, det har en præventiv virkning med sådan en farlig
muskelhund.. (-;
sjovt nok holder de sig langt fra vores matrikel, de kan da også lige prøve
på noget....Så skal mor her fandeme rulle sig ud og blive stram i betrækket.

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-12-07 12:26

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse

> [...]
> sjovt nok holder de sig langt fra vores matrikel, de kan da også
> lige prøve på noget....Så skal mor her fandeme rulle sig ud og

Sjovt nok. Det må være de samme møgungers familie der bor her i
området. Vi har det samme problem. Det kunne være, at jeg skulle gå
en lille tur med dræberkatten Mini, så dør de i det mindste af grin,
og så har vi fred. *GGG*