MS Windows
briani 27239
Vista Home Premium OEM
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 31-12-07 10:51

Er der nogen begrænsninger i antal geninstallationer?
(Selvfølgelig på samme PC).

Fra : KeNzO

Dato : 31-12-07 12:51

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen begrænsninger i antal geninstallationer?
> (Selvfølgelig på samme PC).

Er jeg ejer at vista home premium OEM og nej det er ingen begrænsning
vedrørende geninstallationer.
Dog skal du huske hvis den dag det kommer hvor du skal har nyt bundkort kan
du ikke aktivere vista på nu over nettet - brug telefonen for at aktivere
den og sig at din bundkort er stået af så åbner de din licens igen. Dette
ved jeg fra en kamy da jeg var ved ham da han skulle aktivere sin vista home
premium OEM ob vupti så kører den igen

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 31-12-07 13:06

"KeNzO" <NOm@il.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> igen. Dette ved jeg fra en kamy da jeg var ved ham da han skulle aktivere
> sin vista home premium OEM ob vupti så kører den igen
OK takker!