MS Windows
briani 27239
windows billed og fax fremviser
Fra : jr

Dato : 29-12-07 20:53

hej
kan man indstille overnævnte program til at vise 2 billeder ved siden af
hinanden.
eks. jeg åbner 1 billed i mappe a, derefter åbner jeg 1 billed i mappe b,
det skulle så gerne åbne ved siden af, så jeg kan sammenligne billederne,
kan det lade sig gøre?
hvis ikke, er der så nogen der kender et godt (hurtigt) program der kan gøre
dette?

jeg bruger windows xp.

mvh
jan

Fra : Per

Dato : 29-12-07 21:55

jr wrote:
> hej
> kan man indstille overnævnte program til at vise 2 billeder ved siden
> af hinanden.

Nej - det kan man desværre ikke.

> [...]
> sammenligne billederne, kan det lade sig gøre?
> hvis ikke, er der så nogen der kender et godt (hurtigt) program der

Hvis du kan acceptere at billederne skal ligge i samme mappe - så kan dette
her geniale gratis program gøre det.

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

Det har en funktion der hedder compare (sammenlign) og så bliver billederne
geren flere end 2 åbnet ved siden af hinanden.

Programmet kan iøvrigt helt vildt meget ifm. foto - ufatteligt at det er
gratis.

mvh. Per

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-12-07 22:33