Network Bus - NVnetbus.sys
Fra : Knagsted

Dato : 31-12-07 14:30

Efter uheld med registreringsbasen har jeg reformatteret og søgt at
genindstallere drivere. Det gik også meget godt, men når jeg skal have
netkortet til at fungere skal bruges filer fra "NVIDIA network bus", og her
beder maskinen (winXPprof) om filen NVnetbus.sys; det foreslås at jeg sætter
"disk #1" fra NVDIA i, men så'en en har jeg ikke. Derimod HAR jeg en fil,
der hedder som det ønskede, men som åbenbart ikke kan bruges.
Er der nogen, der har en løsning? Uden fungerende netkort ka' jeg jo ikke
komme på nettet og besøge NVIDI'a site....
Maksinen er en Pachard bell "Imedia MC 8303" - den blev jo leveret uden
CD'ere - man sku' selv lave en slags masterdisk - det var noget hø, hvorfor
jeg indkøbte og indstallerede XPprof...
Taknemmelig for forslag.
:)

Fra : Knagsted

Dato : 31-12-07 14:51

"Knagsted" <knagsted@spamkiller.ru> wrote in message
> Efter uheld med registreringsbasen har jeg reformatteret og søgt at

Øh, ikke så helt sjældent viser løsniger på dette eller hint sig altid
liiige efter at man har spurgt andre. I dette tilfælde fandt jeg driveren på
Packard Bell's suppotside, beklager ulejligheden.
;)