Cybercity - hvor lang tid tilbage ?
Fra : SpookiePower

Dato : 30-12-07 10:07

Hvor lang tid tilbage kan man gå i en nyhedsgruppe,
før cybercity sletter beskederne ?

Her tænker jeg specielt på gruppen
alt.binaries.dvdr

Som har nogle filer jeg gerne ville have fat i.

Fra : Holst

Dato : 30-12-07 10:15

SpookiePower wrote:

> Hvor lang tid tilbage kan man gå i en nyhedsgruppe,
> før cybercity sletter beskederne ?
>
> Her tænker jeg specielt på gruppen
> alt.binaries.dvdr
>
> Som har nogle filer jeg gerne ville have fat i.

Nu ved jeg intet om Cybercity, og jeg har aldrig været den store brugere
af binære grupper, men jeg fik engang at vide, at indlæg i binære
grupper kun overlevede i få dage hos TDC, dengang TDC førte de binære
grupper.

Så er der noget WaReZ du skal have hentet ned, så skal du nok ikke vente
til efter nytår.

Fra : Mads

Dato : 30-12-07 13:56

On Sun, 30 Dec 2007 10:07:03 +0100, SpookiePower
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

>Hvor lang tid tilbage kan man gå i en nyhedsgruppe,
>før cybercity sletter beskederne ?
>
>Her tænker jeg specielt på gruppen
>alt.binaries.dvdr
>
>Som har nogle filer jeg gerne ville have fat i.

De få filer som CC overhovedet lader slippe igennem i de
binære grupper ligger kun i få dage.

Vil du have længere retention og ordentlig dækning af
de binære grupper, så må du betale for adgang til en
af de udenlandsker news servere.

Jeg bruger selv www.easynews.com som har et særdeles
brugervenligt interface. Der er dog andre som er billigere.