fejl 0x900ccc9
Fra : Martin Kirk

Dato : 29-12-07 21:57

Hej Alle
når jeg prøver at hente mail på min nye pc med Windows mail kommer der en
ejl melding 0x800CCC19
hvad er der galt ???
det er som den ikke kan finde servern
på min gl Outlook Express funger alt fint har samme opsætning med pop3 og
smtp

MVH
martin kirk

Fra : Ole C

Dato : 29-12-07 22:49

Martin Kirk skrev blandt andet:

> [...]
> hvad er der galt ???
> det er som den ikke kan finde servern
> på min gl Outlook Express funger alt fint har samme opsætning med

Skriv 0x800CCC19 i Google - så skal du bare se....

--
vh
Ole C

Fra : Martin Kirk

Dato : 30-12-07 21:17

Hej
Jeg Af instaleret det medfølgende virus program Bullguard og hentet en
gratis AVG og ny kunne jeg få den ene mail konto til at funger men jeg har 2
mail konto. konto nr 2 kommer med følgende fejlmeldning når jeg prøver at
hente
Konto: 'pop3.mai.dk', Server: 'pop3.mai.dk', Protokol: POP3, Svar fra
server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!',
Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC90
hvor dan løser man det ?

MVH
Martin Kirk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-12-07 21:49

"Martin Kirk" <m.kirk@(slet)oncable.dk> skrev :

> Konto: 'pop3.mai.dk', Server: 'pop3.mai.dk', Protokol: POP3

Skriver det rigtige servernavn, skal vel være mail.dk og ikke
mai.dk?
--
Kerim

Fra : Martin Kirk

Dato : 30-12-07 22:55

Hej Kerim
1000 tak
jeg går ud og pudser mine kontaktlinser med det samme
nu funger det tak
M.V.H
Martin kirk

Fra : Carl Drud

Dato : 30-12-07 21:55

"Martin Kirk" <m.kirk@(slet)oncable.dk> writes:

> [...]
> server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail
> server!', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90,

Mon ikke det skal være: pop3.mail.dk

Du mangler et "l".

--
A. No.