MS Windows
briani 27239
Medion 8832 PC: DVB-T undertekster i Media~
Fra : Mogens Kjaer

Dato : 28-12-07 12:35

Jeg har købt månedens tilbud i Aldi:

http://www.medion.de/md8832/dk/flash.html

Hvordan får man undertekster på når man ser TV?

Hjælp henviser til opsætning af undertekster for
hørehæmmede, men det menupunkt, der henvises til,
findes ikke.

Ellers er det en udemærket maskine til 4KKr. Sjovt
nok er der en 2.2 GHz E 4500 CPU i, på kassen står
der at det er en 2.0 GHz E 4400...

Mogens
--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Børge List

Dato : 28-12-07 13:49

Mogens Kjaer skrev:
> [...]
> findes ikke.
>
> Ellers er det en udemærket maskine til 4KKr. Sjovt
> nok er der en 2.2 GHz E 4500 CPU i, på kassen står

Jeg tror det har noget med senderen at gøre, jeg har også en Medion
stationær, og det er ikke altid den kan vise undertekster.
Hilsen Børge

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 28-12-07 14:12

Børge List wrote:
> Jeg tror det har noget med senderen at gøre, jeg har også en Medion
> stationær, og det er ikke altid den kan vise undertekster.

Det tror jeg ikke; der er undertekster på mit fjernsyn med
en DVB-T dims i.

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Børge List

Dato : 28-12-07 14:21

Mogens Kjaer skrev:

> Det tror jeg ikke; der er undertekster på mit fjernsyn med
> en DVB-T dims i.
>
> Mogens

Når jeg Kobler pc'en dirrekte antenne, så er der ikke undertekster fra
tv 2, men når jeg henter fra Zatoo, så virker det fint, men hvis der er
en der har en løsning,hører jeg gerne om det
Mvh. Børge

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-12-07 19:52

Børge List <bmblist@gmail.com> skrev :

>Når jeg Kobler pc'en dirrekte antenne, så er der ikke undertekster fra
>tv 2, men når jeg henter fra Zatoo, så virker det fint, men hvis der er
>en der har en løsning,hører jeg gerne om det

En mere korrekt gruppe til dine spørgsmål havde været
news:dk.teknik.htpc, så måske bedre hjælp der.
--
Besøg www.gedebanken.dk og doner en ged til en fattig
familie i f.eks. Uganda, Sudan, Afghanistan eller Pakistan

Fra : JBJ

Dato : 30-12-07 01:05

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> familie i f.eks. Uganda, Sudan, Afghanistan eller Pakistan
> op til Eid/Jul og dermed være med til at hjælpe familierne

Zatoo kører godt, men jeg har oplevet at der ikke var undertekster på
amerikanske film på DR1.

JBJ

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-12-07 02:34

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev :

>Zatoo kører godt, men jeg har oplevet at der ikke var undertekster på
>amerikanske film på DR1.

Nå, men det interesserer mig ikke.

Jeg bruger ikke Zatoo eller lign.

Og har som følge deraf ingen problemer.

Fra : Børge List

Dato : 30-12-07 09:54

JBJ skrev:
> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Zatoo kører godt, men jeg har oplevet at der ikke var undertekster på
> amerikanske film på DR1.

Nu var det ikke mig der startede tråden, men forsøgte bare at forklare,
at jeg også havde problemer med tekster på en Medion.
Mvh. Børge

Fra : Leif

Dato : 28-12-07 17:19

"Mogens Kjaer" <mk@lemo.dk> wrote in message
> [...]
> findes ikke.
>
> Ellers er det en udemærket maskine til 4KKr. Sjovt
> nok er der en 2.2 GHz E 4500 CPU i, på kassen står

Der har kørt denne tråd i dk.edb.hardware: Subject: Medion MD8806 og digital
TV med undertekster.
fra den 11.11

Måske der er hjælp at hente?
/Leif

Fra : Erling S.

Dato : 29-12-07 12:23

Mogens Kjaer skrev:
> [...]
> findes ikke.
>
> Ellers er det en udemærket maskine til 4KKr. Sjovt
> nok er der en 2.2 GHz E 4500 CPU i, på kassen står

Hej.
Det har sikkert noget med softwaren at gøre.
Hvad bruger du af software?
Her havde jeg samme problem med en Medion 8808
og opgraderede Cyberlinks powercinema til en version 5.
Desuden kan man købe et program, der hedder DVB-viewer,
et rigtigt godt program.
mvh
Erling S.

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 29-12-07 14:24

Erling S. wrote:
> Hej.
> Det har sikkert noget med softwaren at gøre.
> Hvad bruger du af software?

Media center, som der stod i subj.

> Her havde jeg samme problem med en Medion 8808
> og opgraderede Cyberlinks powercinema til en version 5.
> Desuden kan man købe et program, der hedder DVB-viewer,
> et rigtigt godt program.

Jeg har prøvet det, det ser ud til at virke.

Det er ikke helt så SHMBO-venligt som Media Center

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk