MS Windows
briani 27239
Log automatisk på efter dvale-tilstand
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-12-07 09:33

Jeg ønsker, at jeg automatisk skal logges på, efter min PC har været i
dvale-tilstand. Lige nu skal jeg vælge min profil på oversigten (og
der er kun den ene at vælge imellem). Når min PC startes op "fra
bunden", så logges der automatisk på, men altså ikke, når PCen har
været i dvale-tilstand.

Der er tale om Windows XP.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 27-12-07 18:05

> [...]
>der er kun den ene at vælge imellem). Når min PC startes op "fra
>bunden", så logges der automatisk på, men altså ikke, når PCen har

Egenskaber for skærm->
pauseskærm->
strømstyring->
avanceret->
"Spørg efter adgangskode når computeren forlader standby"... (fjern
fluebenet)

Så skulle den være fikset hvis jeg ikke husker forkert...
Mvh Tonni Madsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-07 16:20

Bingo! Der var gevinst, selvom jeg godt nok synes det er et mærkeligt,
ulogisk sted det skal indstilles.

Fra : Ole C

Dato : 29-12-07 00:45

Lasse Hedegaard skrev blandt andet:

> Bingo! Der var gevinst, selvom jeg godt nok synes det er et mærkeligt,
> ulogisk sted det skal indstilles.

Det kan være du synes det er mere logisk at finde det her:
Start>Indstillinger>Kontrolpanel>Strømstyring
Men det er ligesom det gamle mundheld om "ølse" for eller bag.....

--
vh
Ole C