MS Windows
briani 27239
Internt netværk/deling Vista
Fra : Repper

Dato : 27-12-07 10:30

Hej
Efter nu at have rodet lidt med vores hjemme netværk er jeg langsomt ved at
give op.
Vi har 4 maskiner og alle med vista installeret, men selv om alt er sat
korrekt op og harddiskene er sat til deling, kan vi ikke komme ind på
hinnandens maskiner.
Den skriver at vi skal kontakte administrator og få rettigheder til det.
Hvordan kan det løses.
Det er alle installeret med Vista Home Premium og Bullguard internet
security.

Mvh.
/Rep

Fra : Repper

Dato : 29-12-07 10:55

Ingen der kan hjælpe???

Fra : M. Jørgensen

Dato : 30-12-07 20:18

> [...]
> Hvordan kan det løses.
> Det er alle installeret med Vista Home Premium og Bullguard internet

Har du husket at oprette en konto på den maskine som du skal kunne komme på
?
/Mogens

Fra : Repper

Dato : 31-12-07 10:04

"M. Jørgensen" <ikke@valid.mail> skrev i meddelelsen

> Har du husket at oprette en konto på den maskine som du skal kunne komme
> på ?
> /Mogens
Hej
Nej, det har jeg ikke.
Har gjort som da vi kørte Win XP, oprettet hjemmenetværk´og der virkede det
uden problemer.
Kan under netværk se de andre maskiner, men kan bare ikke komme ind på dem,
selvom jeg under netværksdeling har givet lov til alt for alle brugere??
/Rep