MS Windows
briani 27239
Program kan ikke fjernes fra "Fjern progra~
Fra : Ukendt

Dato : 26-12-07 21:14

Hej.'

Under tilføj og fjern programmer ligger et program, som allerede er
afinstalleret. Alle filer er væk, men programmet står stadig under "Fjern
programmer". Der sker jo intet, når man klikker på, at det skal fjernes, men
hvordan får jeg den fjernet fra listen.

Fra : Ole C

Dato : 26-12-07 22:45

Michael Sørensen skrev blandt andet:

> [...]
> "Fjern programmer". Der sker jo intet, når man klikker på, at det
> skal fjernes, men hvordan får jeg den fjernet fra listen.

Programmet er sikkert ikke fjernet korrekt.
Prøv at installere det igen - og afinstaller.

--
vh
Ole C

Fra : Klaus H

Dato : 26-12-07 22:50

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Programmet er sikkert ikke fjernet korrekt.
> Prøv at installere det igen - og afinstaller.

Prøv om ikke programmet Ccleaner kan hjælpe dig.

Klaus H

Fra : Ole C

Dato : 27-12-07 00:33

Klaus H skrev blandt andet:

> Prøv om ikke programmet Ccleaner kan hjælpe dig.

Det er ikke mig der har problemet.....

--
vh
Ole C

Fra : ai

Dato : 26-12-07 21:51

EasyCleaner 2.0..
kan downloades herfra
http://www.pcworld.dk/download/48/1338
den kan fjerne dine programmer.
//ani

Fra : Jama

Dato : 27-12-07 11:57

"Michael Sørensen" <invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer". Der sker jo intet, når man klikker på, at det skal fjernes,
> men hvordan får jeg den fjernet fra listen.
Gør som det bliver forslået at en, hent Ccleaner http://www.piriform.com/ da
det er kun er program navnet der er tilbage, selve filerene er væk, men der
er sikkert gået kuk i det under afinstallationen så brug Ccleaner, der kan
du fjerne program navnet. Og så er det ellers et godt program til at rense
op i dit OS.
Mvh.Jama

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 12:02

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan du fjerne program navnet. Og så er det ellers et godt program til at

Tak for jeres hjælp (til jer alle)

Fra : Ole Christiansen

Dato : 27-12-07 12:29

> [...]
> programmer". Der sker jo intet, når man klikker på, at det skal fjernes,
> men hvordan får jeg den fjernet fra listen.

Prøv her:

http://support.microsoft.com/kb/290301

/Ole