MS Windows
briani 27239
csrss.exe bruger mange resourcer
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-12-07 15:20

På en pc. kører ovenstående stort set hele tiden således at cpu belastes 100
%.
Jeg ved at filen også findes som en virus, men det er der ikke tale om her.
Det er den originale fil fra MS og den ligger det rigtige sted.
Men hvorledes får man den til at holde op. Der må jo være et eller andet som
udløser, at den kører for fuld tryk hele tiden.

Kurt

Fra : Ole C

Dato : 24-12-07 17:14

Kurt B. Andersen skrev blandt andet:

> [...]
> eller
> andet som udløser, at den kører for fuld tryk hele tiden.

Prøv denne:
http://www.superantispyware.com/

--
vh
Ole C

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-12-07 09:51

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv denne:
> http://www.superantispyware.com/
>
> --
> vh
> Ole C
Den er prøvet - sammen med mange andre. Men problemet er tilsyneladende
blevet løst. Umiddelbart ser det ud til, at et Samsung program (formentlig
til en mobiltlf.) aktiverede en liveupdate.exe og det var så den som satte
csrss.exe i omdrejninger. I joblisten kunne jeg se, at liveupdate dukkede op
i korte glimt for derefter at forsvinde igen, og da jeg så vis Stifinder
fandt alle liveupdate.exe filer og omdøbte dem, så forsvandt problemet.
Så jeg lukkker tråden igen.

Kurt