MS Windows
briani 27239
Outlook virker ikk
Fra : radiobamse@gmail.com

Dato : 24-12-07 06:34

Hej jeg har fået denne "smarte " bærbar med Vista..
nu er mit problem bare at jeg har lagt office 2003 ind på den og jeg
kan ikk få mit outlook til og virke ..den bliver ved med og skriver
der er serverfejl når jeg sender en mail
og den er opsat ligesom min kammerat´s der har mail ved one.com men
han har så Xp på hans bærbar..
min mail jeg vil bruge er fra one.com.. men ligegyldig hvad jeg gør så
virker det ikk ..

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-12-07 16:18

On Mon, 24 Dec 2007 05:34:01 -0800 (PST), radiobamse@gmail.com wrote:

> [...]
>der er serverfejl når jeg sender en mail
>og den er opsat ligesom min kammerat´s der har mail ved one.com men

Der er ellers en fin vejledning her, bemærk især de sidste fem
billeder:
http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-i-outlook

Hvis du vil bruge One's SMTP serverskal du sikkert huske at ændre port

Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]