MS Windows
briani 27239
Vista, thumbnails og Nyt vindue
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-12-07 18:09

Hvordan får man, når man på en Vista-maskine går på nettet via IE, de
vinduer som åbnes ved klik på miniaturebilleder til at åbne maksimeret,
således at de forstørrede billeder kan være der uden man skal forstørre
dem end gang til?

Ikke særlig klart formuleret. Men lad os tage et eksempel: Hvis jeg på
http://www.grandts.dk/Amager/strandbo.htm klikker på en af de fire
thumbnails i den øverste lille ramme, så åbner det i Nyt Vindue. Dette
nye vindue vil jeg gerne - hver gang! - se maksimeret, så jeg ikke
behøver bruge luppen til at forstørre billedet med.

Normalt kan man jo trække i vinduets kant i nederste højre hjørne og
sådan gøre det større - eller mindre. Hvordan får jeg Vista/IE til at
huske en sådan ændring af vinduets størrelse til næste gang?

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 23-12-07 20:13

On Sun, 23 Dec 2007 18:08:54 +0100, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> [...]
>vinduer som åbnes ved klik på miniaturebilleder til at åbne maksimeret,
>således at de forstørrede billeder kan være der uden man skal forstørre

En mulighed er at hente og installere dette lille program (freeware):

http://www.snapfiles.com/get/iemax.html
--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-12-07 01:05

Gert Søgaard Jensen skrev bl.a.:

> En mulighed er at hente og installere dette lille program (freeware):
>
> http://www.snapfiles.com/get/iemax.html

Nok værd at prøve. Tak.

Mvh.: Jørgen Grandt