MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kopiering af filer?
Fra : Jan A.

Dato : 23-12-07 09:43

Hej
Jeg har en masse billeder på mit kamera, som jeg skal have kopieret over på
computeren. Problemet er bare, at jeg har kopieret nogle af dem over
tidligere og løbende lagt i forskellige mapper - og bare ikke fået dem
slettet på kameraet.

Findes der et program, eller kan jeg lave en bat-fil, der kan kopiere filer
fra kamera til computer, således at jeg kun får nye filer ind på
computeren?? Altså der kan se, om der i forvejen et eller andet sted på
comp. findes en kopi af filen?

Mvh Jan Andreasen

Fra : marberg

Dato : 23-12-07 11:01

Jan A. skrev:
> Hej
>
> Altså der kan se, om der i forvejen et eller andet sted på
> comp. findes en kopi af filen?
>
> Jeg mener der er i Picassa2 en funktion der sorterer dubletter fra, men er ikke sikker !!

marberg

Fra : Ole

Dato : 23-12-07 11:06

"marberg" <bb315j@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> marberg

dupdetector - freeware og fåes formentlig på download.com - fikst lille sag
der scanner hele harddisken for dupletter

Fra : Jørgen

Dato : 23-12-07 13:41

> dupdetector - freeware og fåes formentlig på download.com - fikst lille
> sag der scanner hele harddisken for dupletter

*****************************

DupDetector er smart derved, at den finder dubletten, selv om du har givet
den et andet filnavn. Det er motivet på billedet, den scanner.
Jørgen

Fra : Autocadster

Dato : 23-12-07 13:50

Ole formulerede spørgsmålet:

http://www.photo-freeware.net/download_win-eng.php?id=87

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jan A.

Dato : 28-12-07 20:25

Tak for hjælpen. Det var lige, hvad jeg søgte.

Mvh Jan