MS Windows
briani 27239
Vista - Ændre størrelse på ikoner - mindre~
Fra : JBJ

Dato : 23-12-07 03:55

Er det muligt at ændre størrelsen på ikoner sådan at de fylder mindre på
skrivebordet, man kunne i XP men jeg kan ikke finde funktionen i Vista Home
Premium. Jeg har kigget under "Personlige indstillinger" men der er ikke
noget.

Jeg har Vista på min bærbare med 15.4" widescreen skærm og så gerne at
ikonerne blev noget mindre, men hvordan gør man det?

JBJ

Fra : Michael Bach

Dato : 23-12-07 08:25

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har Vista på min bærbare med 15.4" widescreen skærm og så gerne at
> ikonerne blev noget mindre, men hvordan gør man det?

Hej.
Du holder bare ctrl-q nede og scroller med muse hjulet ;)

Mvh Michael Bach.

Fra : Leif Neland

Dato : 24-12-07 09:26

Michael Bach skrev:

> "JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen

> Hej.
> Du holder bare ctrl-q nede og scroller med muse hjulet ;)

Det er bare ctrl alene, når man har klikket på skrivebordet.

Leif

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-07 08:29

> [...]
>
> Jeg har Vista på min bærbare med 15.4" widescreen skærm og så gerne at
> ikonerne blev noget mindre, men hvordan gør man det?

Har du prøvet højrklik på skrivebordet og Vis klassiske ikoner.
Hvis de ikke er små nok kan du holde Ctrl nede og bruge scroll hjulet på
musen

--
med venlig hilsen / best regards
Bc

Fra : JBJ

Dato : 24-12-07 06:02

"Bjarne Chr" <None> skrev i meddelelsen

> [...]
> Har du prøvet højrklik på skrivebordet og Vis klassiske ikoner.
> Hvis de ikke er små nok kan du holde Ctrl nede og bruge scroll hjulet på

FEDT:) Tusinde tak for svaret til jer begge to:)

Glædelig jul:)

JBJ