MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Recovery program?
Fra : Nicolai Schultz

Dato : 22-12-07 21:35

Ved ikke om det er den rette NG.

Jeg vi gerne have et "backup program" der kan genskabe filer på min computer
som jeg har slettet.
Det drejer sig bl.a. om nogle dokumenter og billeder.

Jeg ved det kan lade sig gøre, men kan ikke finde et program der virker
ordentlig.

Nogle der kender et godt program?

Ps. Det er til en maskine der kører med win 2000

Nicolai

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 22-12-07 22:20

Nicolai Schultz skrev:
> [...]
> ordentlig.
>
> Nogle der kender et godt program?
>
> Ps. Det er til en maskine der kører med win 2000

Der er flere forskellige programmer, men jeg har prøvet at bruge et
program der hedder GetDataBack, og det fungerede rigtig godt for mig.
Jeg fik genskabt stort set alt på en HD, på nær styresystemet, men det
bad jeg så heller ikke programmet om, så om den kunne have gjort det,
ved jeg ikke.

Jesper

Fra : Ole C

Dato : 22-12-07 22:41

Nicolai Schultz skrev blandt andet:

> [...]
> Det drejer sig bl.a. om nogle dokumenter og billeder.
>
> Jeg ved det kan lade sig gøre, men kan ikke finde et program der

PC Inspector er gratis og "taler" dansk:
http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?Language=7

Det er vigtigt, at du ikke installerer sådan et program på den disk hvor
du skal have genskabt de slettede filer. Faktisk bør du overhovedet ikke
foretage dig noget med den disk før du har reddet det du håber at
redde - dvs. at disken for eksempel bør flyttes til en anden computer
eller til en ekstern USB-"skuffe".

--
vh
Ole C