MS Windows
briani 27239
Program, der finder versionsnumre på insta~
Fra : JcLind

Dato : 22-12-07 07:43

Jeg vil gerne vide præcis hvad delene i min PC hedder (f.ex. skærmkort,
dvd-drev osv) og giver driverens versionsnummer.
Jeg skal geninstallere/opdatere drivere til det meste og så er det jo rart
at vide, hvad man har med at gøre.

VH Jakob

Fra : Fietsenmaker

Dato : 22-12-07 08:13

JcLind skrev:
> [...]
> dvd-drev osv) og giver driverens versionsnummer.
> Jeg skal geninstallere/opdatere drivere til det meste og så er det jo rart

Jeg fandt ved et tilfælde
SIW - System Information for Windows.
Den fortæller stort set alt om maskinen og styresystemet.
Mit barnebarn havde splittet det hele af, så windows okke ville starte
længere, efter installationen kørte jeg prøgrammet som fortalte alt om
hvilket hardware der var i maskinen, så jeg kunne hente de rigtige drivere.
Programmet er gratis for privatbrugere og opdateres uden vrøvl.

http://www.gtopala.com/

Fra : Børge List

Dato : 22-12-07 09:24

Fietsenmaker skrev:

> [...]
> hvilket hardware der var i maskinen, så jeg kunne hente de rigtige drivere.
> Programmet er gratis for privatbrugere og opdateres uden vrøvl.

Aida32 kunne være en mulighed

Fra : Snuden

Dato : 22-12-07 19:41

On Sat, 22 Dec 2007 09:24:06 +0100, Børge List <bmblist@gmail.com>
wrote:

>Aida32 kunne være en mulighed

hvis det stadig fandtes.. det hedder Everest nu. Ultimate versionen
kan bruges til det ønskede
--
Snuden

Fra : Børge List

Dato : 22-12-07 19:58

Hvis man søger aida 32 på google er der da flere muligheder for at hente
programmet.
Mvh. Børge

Fra : Snuden

Dato : 23-12-07 21:41

On Sat, 22 Dec 2007 19:58:14 +0100, Børge List <bmblist@gmail.com>
wrote:

>Hvis man søger aida 32 på google er der da flere muligheder for at hente
>programmet.
>Mvh. Børge

Ja, men det er en forældet version - aida32 bliver mig bekendt ikke
længere opdateret.
--
Snuden

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-12-07 15:14

On Sat, 22 Dec 2007 07:43:06 +0100, "JcLind" <Svar-her-i@grupp.en>
wrote:

> [...]
>dvd-drev osv) og giver driverens versionsnummer.
>Jeg skal geninstallere/opdatere drivere til det meste og så er det jo rart

Til dette er Belarc Advisor et godt værktøj. Det fortæller næsten alt
om maskinen og de installerede programmer.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : JcLind