MS Windows
briani 27239
FejlKode 10000050 på en Wega
Fra : Stone

Dato : 22-12-07 07:42

Hej mangler hjælp min bærbar Wega L51H kommer med blå skræm mange gange
kommer med forskellige fejlkode kan jeg se inde i log og det er systemfejl
Har haft til rep i 3 uger Surt nå men de skiftede bundkort ok fik den hjem
installere og den kørte troede jeg, nej kommer bare med den blå skræm igen,
skal lige sige den er 2 månder og den først kørte den perfekt

Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen med den det er XP jeg
installere

FejlKode 10000050,

Parameter 1. ec57f22c

Parameter 2. 00000001

Parameter 3. aa6ea300

Parameter 4. 00000000

Mvh Steen

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 22-12-07 11:04

Stone skrev den 22-12-2007:
> [...]
> skal lige sige den er 2 månder og den først kørte den perfekt
>
> Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen med den det er XP jeg

Smid fejlkoden på Google, så skal du bare se...

Fra : Stone

Dato : 23-12-07 21:16

Hej takker for indslaget har løst det ved at komme andre ram i så slipper
for at sende den til rep.