1 gbit netværk
Fra : rl

Dato : 27-12-07 02:29

Jeg vil have 1 gbit netværk imellem 2 pc'ere. Jeg har i forvejen en
linksys 100 mbit router med 2 pc'ere på med kabel, dvs. nu 100 mbit,
og så et par bærbare trådløst.

Jeg har tænkt mig at købe en 1 gbit switch og sætte den på efter
routeren, og så koble de 2 pc'ere på switchen i stedet for routeren,
så de kan snakke sammen med 1 gbit. Men kan jeg så fortsat køre
hjemmeside osv. på de pc'ere. Kan jeg route igennem switchen. Begge
pc'ere kører med fast ip, hvis det har noget at sige.

På forhånd tak.

Fra : lars

Dato : 27-12-07 10:40

"rl" <rlauritsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---------------

Det burte ikke være et problem.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-12-07 12:23

On Thu, 27 Dec 2007 01:28:54 -0800 (PST), rl <rlauritsen@gmail.com>
wrote:

> Jeg har tænkt mig at købe en 1 gbit switch og sætte den på efter
> routeren, og så koble de 2 pc'ere på switchen i stedet for routeren,
> så de kan snakke sammen med 1 gbit.

Intet problem.

-A