DVR problemer i tråd med indlæg af 13/12
Fra : Simsalabim

Dato : 23-12-07 17:05

Nu da der var et indlæg ang. en DVR det ikke kunne komme på nettet, vover
jeg at stikke næsen frem med et andet problem.
Har selv en DVR4MQAEE
http://eyecam.dk/shop/freedownloads/dvr4mqaee-da.pdf
Jeg har fået alt til at virke. Kommer på netværket m.v. Har åbnet de rette
porte i routeren og har en dyndns adresse. Så langt så godt.
Mit problem er imidlertid at når man logger på udefra gennem nettet er den
uendelig ubrugelig langsom.
Framerate ligger helt nede på 0,02 FPS dvs billedskift omkring hvert 5.
minut hos modtageren.
Er der en der har en idé om hvad der er galt. Min linje har masser af kraft
(10M up + down)

/Carsten