Starte ProfileManager i Thunderbird Portab~
Fra : Rainman

Dato : 24-12-07 10:13

Jeg tror min TB profil er korrupt, og ville prøve at følge anvisningen
her: http://www.mozilla.org/support/thunderbird/profile og lave en ny
profil.

Men switchen -Profilemanager "bider" ikke på en Portable TB. Så hvordan
hulen gør man lige det? Har prøvet at søge lidt, også på
PortableApps.com uden at finde svar.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-12-07 12:00

Den 24-12-07 10.12 skrev Rainman følgende:
> [...]
> profil.
>
> Men switchen -Profilemanager "bider" ikke på en Portable TB. Så hvordan

Jeg har ikke prøvet den portable, men inden du opgiver, så prøv lige med
"-p". Og ellers kan du bare omdøbe din nuværende datamappe [1], så
oprettes en ny automatisk med en tom profil. Du kan efterfølgende omdøbe
tilbage, hvis du vil bruge den gamle profil igen.

[1] Jeg er ikke helt sikker på, hvor den opbevares i forbindelse med en
portabel Thunderbird. Den almindelige Thunderbird gemmer datamappen
"Thunderbird" i %appdata% (Start => Kør => %appdata% => OK).
--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.