Hvorfor HAM?
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-12-07 20:59

Glimrende ide til et program, men hvor sætter de en så afskyelig person
som vært for det
http://programmer.tv2.dk/article.php/id-9775799.html
Kai

Fra : lh

Dato : 21-12-07 07:13

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.REMOVE.co.za> skrev i en meddelelse
> Glimrende ide til et program, men hvor sætter de en så afskyelig person
> som vært for det
> http://programmer.tv2.dk/article.php/id-9775799.html
> Kai

Så slem er han vel heller ikke.

lh

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-07 09:47

ih skrev
<Så slem er han vel heller ikke.>

Jo det er han, jeg kan stadig huske da han kvajede sig enormt i et
børneprogram om dyr, ved at udråbe katte som det billigste og bedste
kæledyr, for det skulle "bare" have det billigste foder fra netto/aldi og
det var det eneste det behøvede. et menneske men sådan en indstilling til et
levende væsen, vil jeg overhovedet ikke stole på, når det handler om dyr...

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Iben Holst

Dato : 22-12-07 10:37

> [...]
> det var det eneste det behøvede. et menneske men sådan en indstilling til
> et levende væsen, vil jeg overhovedet ikke stole på, når det handler om

Nu er det jo sammen med en dyreadfærdspsykolog programmet laves; så kan det
vist ikke gå helt galt...

Iben

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-12-07 11:00

Iben Holst kom med følgende:

> Nu er det jo sammen med en dyreadfærdspsykolog programmet laves; så kan det
> vist ikke gå helt galt...

> Iben

Han er stadig en klovn, og hans tække for børn, burde kun kvalificere
ham til børneprogrammer, ikke programmer for voksne.
Jeg får desværre knopper af ham, bryder mig bare ikke om ham.
Kai

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-12-07 11:24

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i en
meddelelse news:476ccef4$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> [...]
> men sådan en indstilling til et levende væsen, vil jeg
> overhovedet ikke stole på, når det handler om dyr...

Jamen dog, sagde han virkelig det ? Så er min opfattelse af ham da
revideret en smule. Man har da kæledyr uanset hvilken race det end
er, for at behandle dem anstændigt, også ernæringsmæssigt. Det var
da vist det man kan kalde uvidenhed fra Bubbers side. Jeg mener, at
han selv har en hund, gad vide hvad den egentlig får at
spise.........

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-12-07 16:10

Tove Krieger kom med følgende:
> [...]

> uvidenhed fra Bubbers side. Jeg mener, at han selv har en hund, gad vide hvad

Han har vist en hund der hedder Numse.
Kai

Fra : Kim Christensen

Dato : 20-12-07 23:45

On 20 Dec., 20:59, Fister Løgsovs <Ku...@starmail.REMOVE.co.za> wrote:
> Glimrende ide til et program, men hvor sætter de en så afskyelig person
> som vært for det http://programmer.tv2.dk/article.php/id-9775799.html
> Kai

Når Irene Jarntved også skal være med, så er de nødt til at have en
vært med et snakketøj der vil noget, til at opveje hendes fåmælthed.

Hilsen Kim

Fra : Iben Holst

Dato : 21-12-07 08:26

>Når Irene Jarntved også skal være med, så er de nødt til at have en
>vært med et snakketøj der vil noget, til at opveje hendes fåmælthed.

Og vupti, med Bubber, bliver det helt sikkert også til et program børn har
lyst til at se og det synes jeg er super!

Iben

Fra : pwh

Dato : 21-12-07 09:40

Kim Christensen, skrev:

> Når Irene Jarntved også skal være med, så er de nødt til at have en
> vært med et snakketøj der vil noget, til at opveje hendes fåmælthed.

Vi kan så håbe på at han tager sin gode ven B.S Christiansen med,
så vi kan lærer hvordan man bruger sin hund som våben

/Jens (som godt kan tåle Bubber i små doser)

Fra : Anette

Dato : 21-12-07 13:17

Fister Løgsovs wrote:
> Glimrende ide til et program, men hvor sætter de en så afskyelig
> person som vært for det
> http://programmer.tv2.dk/article.php/id-9775799.html
> Kai

Bubber er god til at snakke med alle mulige mennesker, få folk til at slappe
af og være sig selv.
God til at sætte sig ind i hvordan de har det og at møde alle uden
fordømmelse. Bubbers åbenlyse kropssprog
viser tydeligt hans følelser/medfølelse. Han er professionel, uden at være
det mindste arrogant, både med og uden kamera på.

Det må vel være gode egenskaber hos en vært for et program, hvor hundeejere
af forskellige årsager er nødt til at finde nye hjem til deres hunde.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-07 13:36

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det må vel være gode egenskaber hos en vært for et program, hvor
> hundeejere af forskellige årsager er nødt til at finde nye hjem

Jeg tror også at han er en god vært i netop sådan en udsendelse. Så
desværre ikke udsendelsen. Det er måske ikke alle TV programmer der
er lige egnet til Bubber, men det er da utroligt hvor den mand
bliver lagt for had af mange, så slem er han da heller ikke. Han har
vist et godt "tag" på både børn og dyr.

Fra : jopa

Dato : 21-12-07 13:48

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> så slem er han da heller ikke. Han har vist et godt "tag" på både børn og
> dyr.

Men vist ikke kvinder.
Kan erindre at han bankede konen, nå men hun havde vel fortjent det.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : lh

Dato : 21-12-07 14:40

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men vist ikke kvinder.
> Kan erindre at han bankede konen, nå men hun havde vel fortjent det.

Hvor ved du det fra?? Man skal passe meget på med at sige den slags hvis man
ikke ved det er rigtigt.

lh

Fra : jopa

Dato : 21-12-07 15:04

"lh" <com@comhere.dk> skrev

> Hvor ved du det fra?? Man skal passe meget på med at sige den slags hvis
> man ikke ved det er rigtigt.

Kom i tanke om at det vist var en knægt han stak et par flade i en svømmehal
Det stod såmænd i diverse sladderblade for nogen år siden.
Skulle være ganske sandfærdig.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : jopa

Dato : 21-12-07 15:12

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> Kom i tanke om at det vist var en knægt han stak et par flade i en
> svømmehal
> Det stod såmænd i diverse sladderblade for nogen år siden.
> Skulle være ganske sandfærdig.

Står lidt om det her bla
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=19&conference=233&posting=603298

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-12-07 12:02

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]

Tja, det behøver man nu ikke være Bubber for at gøre.... Jeg har da tit og
ofte, haft lysten til at gøre det selv, og det har da kun været opmærksomme
livreddere, som sørgede for at få ungen væk, der reddede dem fra den meget
nært forestående røvfuld.... Eller et par flade... Det er måske ikke
pædagogisk korrekt, men det virker... Hvilket er mere end man ofte kan sige
om pædagogikken.

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 25-12-07 12:21

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev

> [...]
> nært forestående røvfuld.... Eller et par flade... Det er måske ikke
> pædagogisk korrekt, men det virker... Hvilket er mere end man ofte kan

Tjo men ikke lovligt uanset om man hedder Bubber eller Benny
En der lever af at lave børneprogrammer burde måske være i front når det
gælder god opførsel.

ps hold da kæft nu skal vi til at æde igen. Holder den Jul ikke snart op

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-12-07 12:48

> [...]
> gælder god opførsel.
>
> ps hold da kæft nu skal vi til at æde igen. Holder den Jul ikke snart op

Tja, Se & Hør, mener også, de kan tillade sig at skrive hvad som helst.
BT mener, at de kan tillade sig, at opfordre andre, til at begå kriminelle
handlinger, bare for at de kan få noget at skrive om.... Hvad endnu værre
er. Det ser ud til, at de har ret, for Politiet har jo ikke stoppet dem.

Så jeg syntes, Bubber skal blive ved med at vise, han er et menneske, på
lige fod med vi andre.

Jeg ved godt, at folk syntes, han var en tøsedreng, sammen med BS, men måske
skulle de tage turen selv.... Så kunne det jo være skægt at se, om de var
mere eller mindre tøsede end Bubber.... En ting er rimeligt sikkert... De
vil næppe klare sig så godt, som de selv tror...

Jeg har godt nok aldrig truffet Bubber..... Men jeg tror, jeg vil kunne li'
ham.

Han kunne ikke skyde efter et dyr.... Men kunne stikke en unge et par
flade... Noget siger mig, at andre skulle have gjort det for længe siden.

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-12-07 12:56

> [...]
> når det gælder god opførsel.
>
> ps hold da kæft nu skal vi til at æde igen. Holder den Jul ikke

*BØVS* !!! Vi fik mere end rigeligt i går, så vi venter klogt nok
med julefrokosten til i morgen. Julen er såmænd god nok, det er bare
os der har svært ved at stoppe når noget er lækkert.

Håber at dejlige store Milo fik noget rigtig lækkert. Det har han
fortjent når han passer så godt på huset mens I er væk.
Indbrudstyvene har rigtigt haft travlt juleaften - utroligt at man
ikke kan have sine ejendele i fred. Hvis der var en Milo (og andre
gode vagthunde) i ethvert hjem, ville der blive trange kår for den
slags langfingrede individer.

Fra : jopa

Dato : 25-12-07 13:09

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> Håber at dejlige store Milo fik noget rigtig lækkert. Det har han fortjent
> når han passer så godt på huset mens I er væk.

Han lå troligt i sin hundegård da vi kom hjem kl 0100.
Han fik et kæmpe "ben" a la en slags hvor der var noget brunt stads i
midten.
Vi tog tid og det tog 5 m for ham at konsumere det.
Det svarer vel ca til den tid det ville tage ham at konsumere en
indbrudstyv.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 21-12-07 13:57

> "Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

Jeg tror også at han er en god vært i netop sådan en udsendelse. Så
> desværre ikke udsendelsen. > --
> Venlig hilsen Tove :-

Hej Tove

du kan nå det endnu udsendelsesrækken begynder først efter nytår.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-07 14:39

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så
>
> Hej Tove
>
> du kan nå det endnu udsendelsesrækken begynder først efter

Hej Anelise.

Tak for tipset. Jeg vil gerne se den ikke mindst for vovsernes
skyld, og så er det da dejligt hvis de kan få et nyt og godt hjem,
hvor der er check på hvem der skal have hundene.