Brother Keeper
Fra : B.B

Dato : 20-12-07 19:41

Er der en der kan hjælpe min veninde, hun har af en eller anden årsag, lige
pludselig fået en mand til at blive en kvinde i programmet, hvordan får hun
ændret det?
Jeg kan desværre ikke hjælpe hende dan jeg ikke bruger det program, og ikke
har gjort det i mange år.

--

Med venlig hilsen / Best regards / Cordiali saluti
Birgit

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 20-12-07 20:33

"B.B" <rup@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> får hun ændret det?
> Jeg kan desværre ikke hjælpe hende dan jeg ikke bruger det program, og

Mon ikke hun skal forsøge at ændre oplysningerne ved
at bruge "Rediger" ?

Mvh:Bodil -der dog ikke bruger BK pt.

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 20-12-07 23:29

On Thu, 20 Dec 2007 19:40:51 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi
"B.B" <rup@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>ændret det?
>Jeg kan desværre ikke hjælpe hende dan jeg ikke bruger det program, og ikke

Kjør kvalitetskontroll av databasen
Noter alle nummer til mann og kvinne og barn.
Løs opp ekteskapet (bryt lenke mellom man og kvinne)
Endre kjønn på personene
Legg sammen ekteskapet og knytt opp igjen barn

Se også http://www.brotherskeeper.dk/
--
Otto Jørgensen
http://www.bkwin.info/

Fra : Inger Buchard

Dato : 21-12-07 00:27

Under navnefeltet er der tre runde felter med køn: mand, kvinde og ukendt.
Man kan flytte prikken ved at klikke i det korrekte felt.

Inger

Fra : Lou

Dato : 23-12-07 09:10

On Fri, 21 Dec 2007 00:26:54 +0100, Inger Buchard wrote:

> Under navnefeltet er der tre runde felter med køn: mand, kvinde og ukendt.
> Man kan flytte prikken ved at klikke i det korrekte felt.

Hvis det er kønsskifte det drejer sig om, er der vel et "r" for meget i
"prikken"?

Glæde jul til alle i gruppen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 21-12-07 19:24

B.B wrote:

> [...]
> ændret det?
> Jeg kan desværre ikke hjælpe hende dan jeg ikke bruger det program, og ikke

go the the page where he is a child of his parents and change the sex
there

Hugh W

--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : B.B

Dato : 23-12-07 12:29

Tak for svarene, men løsningerne kan hun vist ikke bruge, når der først er
en prik i kvinde kan det ikke bare laves om.
Hun har fået en gedcom fil af mig, og i mit program er det en mand.
Med venlig hilsen Birgit

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 25-12-07 02:02

On Sun, 23 Dec 2007 12:28:58 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi
> [...]

>en prik i kvinde kan det ikke bare laves om.
>Hun har fået en gedcom fil af mig, og i mit program er det en mand.

det er angitt klare beskrivelser i tidligere innlegg hvordan du endrer
dette ot til det trenger du ikkke Gedcom. Du bruker de
hjelpeprograndeker sin finnes i programmet

Fra : AB

Dato : 26-12-07 15:05

> [...]

"Tak for svarene, men løsningerne kan hun vist ikke bruge, når der først er
en prik i kvinde kan det ikke bare laves om."
Jo
mvh
AB

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-12-07 23:05

AB wrote:
> "B.B" <rup@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Tak for svarene, men løsningerne kan hun vist ikke bruge, når der først er
> en prik i kvinde kan det ikke bare laves om."

darligt program

FTM kan tillæedr du at ratter det

HUgh W

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 26-12-07 23:58

On Wed, 26 Dec 2007 23:04:55 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi
Hugh Watkins <hugh.watkins@gmail.com> wrote:

>darligt program

Vedkommende gjør ikke slikt hun blir bedrt om

>FTM kan tillæedr du at ratter det

Du uttaler deg uten å vite bedre

Fortsatt god jol og forhåpentlig et bedre nyttår

Fra : Hugh Watkins

Dato : 27-12-07 23:25

Otto Jørgensen wrote:

> Vedkommende gjør ikke slikt hun blir bedrt om

> Du uttaler deg uten å vite bedre
>
> Fortsatt god jol og forhåpentlig et bedre nyttår

there is usually a work around

create a new child of the correct sex
and delete the old

Hugh W

Fra : Arne Feldborg

Dato : 28-12-07 02:17

Hugh Watkins <hugh.watkins@gmail.com> skrev Thu, 27 Dec 2007 23:25:10
+0100

>there is usually a work around

Hvorfor accepterer du ikke bare, at Otto i sit første indlæg her i tåden
allerede for en uge siden gav det rigtige svar.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Arne Feldborg

Dato : 27-12-07 00:15

"B.B" <rup@vip.cybercity.dk> skrev Sun, 23 Dec 2007 12:28:58 +0100

>Tak for svarene, men løsningerne kan hun vist ikke bruge, når der først er
>en prik i kvinde kan det ikke bare laves om.

Alle seriøse programmer har mulighed for at rette den slags
fejlindtastninger. Som regel skal man bare bryde forbindelsen til
forældre / børn, bytte de to personer rundt, og derefter genetablere
forbindelserne igen

Jeg kender ikke specielt meget til BK, men det ved jeg at Otto gør. Og
når han her har beskrevet hvordan man skal gøre, så kan du roligt regne
med at det passer.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 22-03-08 23:28

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Jeg kender ikke specielt meget til BK, men det ved jeg at Otto gør. Og
> når han her har beskrevet hvordan man skal gøre, så kan du roligt regne

Nå vet jeg at jeg svarer på noe gammelt her, men jeg hadde samme
problem og løste det på den måten som er beskrevet her tidligere.
Jeg har hatt mye strev med å løse problemer i BK(det vet Otto
som har vært meg til stor hjelp), men akkurat dette greide jeg
selv etterhvert å løse.

Anne Lise Hovdal

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 23-12-07 20:34

Gå ind under hjælp i Brothers Keeper og søg forkert køn, rul et stykke ned
på siden, der er en forklaring til hvordan hun skal gøre.
Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Fra : B.B

Dato : 28-12-07 13:14

Tak til alle, jeg har sendt jeres mail videre, så håber jeg hun finder ud af
det
Hilsen Birgit