MS Windows
briani 27239
Fjern besked - Der er filer, som er ...
Fra : Martin Ploug

Dato : 20-12-07 19:22

Hej

Hver gang jeg starter min kærestes PC, står
der noget i retning af "Der er filer, som
er klar til at blive skrevet til CD'en" nede
ved uret. Jeg har ikke været i gang med at
finde filer, som skal brændes til en CD, og
når jeg åbner mappen, ligger der kun nogle
billedeksempler. Jeg har på et tidspunkt haft
en CD med billeder i PC'en, men ikke nogle,
som skulle brændes over.

Mit spørgsmål er, kan jeg få Windows XP til
at lade være med at komme med den meddelelse
hver gang PC'en startes? Hvis ja, hvordan gør
jeg det?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-12-07 19:32

"Martin Ploug (slet 5V0ZQ)" <mploug@5V0ZQpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spørgsmål er, kan jeg få Windows XP til
> at lade være med at komme med den meddelelse
> hver gang PC'en startes? Hvis ja, hvordan gør

Højreklik på ikonet.
I vinduet vælger du filer og og slet midlertide filer
Bc

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-12-07 21:33

Bjarne Chr <No@No> skrev: