Armand..... du er bagud!
Fra : kop

Dato : 19-12-07 17:34

Fra : Bongo

Dato : 19-12-07 19:59

Ehhm ka' man købe en vokal her?

Vh Bongo

Fra : Martin Wittrock

Dato : 19-12-07 20:56

> Ehhm ka' man købe en vokal her?
>
> Vh Bongo

Der refereres vist til KalenderQuiz #19

--
Martin Wittrock (4400 / 2800)
Kawasaki Gpz 500 88 - en dejlig maskine

Fra : Bongo

Dato : 19-12-07 21:26

> Der refereres vist til KalenderQuiz #19

Oh, se'følig :)

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-07 22:02

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse
news:47697e6d$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Der refereres vist til KalenderQuiz #19
>
> Oh, se'følig :)

Ikke være efter ham, så kommer de sidste quiz'er først den 24.dec. kl 23.55

Og så er vi bare de dumme

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 19-12-07 22:19

Flemming Disc skrev:

> "Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse

> Ikke være efter ham, så kommer de sidste quiz'er først den 24.dec. kl
> 23.55
> Og så er vi bare de dumme

Rolig nu!
Jeg hár haft fremlægninger lige efter midnat, men ellers er det vel
tidsnok hvis blot jeg når det indenfor datoen!

Ang. d. 24. så er det min agt at man har til midnat 2. juledag, og dét
gælder som tidligere nævnt for samtlige spørgsmål (der ér et par stykker
der har benyttet dén regel og først netop har samlet op og
mængde-tilsendt!).

Jeg kaster mig fluks over #19!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 19-12-07 22:26

Armand skrev:
> ...................(der ér et par stykker der har benyttet
> dén regel og først netop har samlet op og mængde-tilsendt!).

Forøvrigt Kop: Du samler da vist også grundigt sammen!?

--
Armand.

Fra : kop

Dato : 19-12-07 23:08

> Forøvrigt Kop: Du samler da vist også grundigt sammen!?
>
> --
> Armand.

Ja det gør jeg nok...... kunne bare ikke vente længere på dagens
spidsfindige spørgsmål, som jeg dog kun prøver at besvare hér i mit eget
lille univers.

kop

Fra : Armand

Dato : 22-12-07 00:42

kop skrev:

> Ja det gør jeg nok...... kunne bare ikke vente længere på dagens
> spidsfindige spørgsmål, som jeg dog kun prøver at besvare hér i mit eget
> lille univers.

Jeg har ikke besluttet mig derom endnu; men "den store DFM-Quizz"
fremlagde jeg på en hjemmeside for siden at kunne fjerne den igen og
således at kunne bevare en "genbrugs-værdi" for spørgsmålene, og i samme
ånd fik også kun deltagerne kendskab til svarlisten.
Der er da ikke noget så kedeligt som at gætte med uden nogensinde at
erfare rette svar!? Så for det tilfælde at jeg beslutter mig for det
samme omkring kalenderquizz'en, gælder det om at springe i blækhuset og
tilsende mig svar i det omfang man mener at kunne være med, og derved
aktivt have markeret sig som deltager som siden vil blive indviet i
svarlisten :-|

Og så snerper det forøvrigt sammen, her i fjerde advents-weekend:
Husk at indsendefrist for svar på samtlige spørgsmål er til midnat 2.
juledag (á: Onsdag d. 26.)!

--
Armand.