OT
Fra : jopa

Dato : 20-12-07 00:09

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-12-07 00:50

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
news:4769a475$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
> http://jp-web.dk/hemmelig.jpg

Også en rigtig god jul og et godt nytår til dig flotte Milo, og din
far og mor

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 20-12-07 05:31

jopa, skrev:
> http://jp-web.dk/hemmelig.jpg

I lige måde

/Jens

Fra : Keld Nygaard

Dato : 20-12-07 10:30

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> http://jp-web.dk/hemmelig.jpg
>
> --
> Mvh. John

Hva' - der er jo ingen låger

http://www.nygaard.eu/index.php?TreeLevel=2&TreeID=88&DID=2&MID=12

Nygaard
www.nygaard.eu

Fra : jytte

Dato : 20-12-07 03:34

On 20 Dec., 10:29, "Keld Nygaard" <n...@spam.dk> wrote:

Ej hvor er den god. Men til næste år må du sørge for at tage nogle
flere billeder af hunden, så der kan være forskellige til alle
låger

Mvh Jytte M

Fra : Keld Nygaard

Dato : 20-12-07 11:58

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det skulle der også være - med mindre man prøver at snyde foran

Nygaard
www.nygaard.eu

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-12-07 12:07

"Keld Nygaard" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> låger
>
> Mvh Jytte M
>

> Det skulle der også være - med mindre man prøver at snyde foran

LOL Ja, det opdagede jeg også. Jeg sku' da lige prøve, men den
gik ikke.

Dejlig hjemmeside, flot kalender med en virkelig skøn hund.

En rigtig glædelig jul til jer alle tre.

Fra : Keld Nygaard

Dato : 20-12-07 12:33

> [...]
> ikke.
>
> Dejlig hjemmeside, flot kalender med en virkelig skøn hund.
>
> En rigtig glædelig jul til jer alle tre.

Tak, og I lige måde...

Nygaard
www.nygaard.eu

Fra : jytte

Dato : 22-12-07 06:43

On 20 Dec., 11:57, "Keld Nygaard" <n...@spam.dk> wrote:

> [...]
> låger
>
> Mvh Jytte M
>
> Det skulle der også være - med mindre man prøver at snyde foran

Ups afsløret igen

Jytte M

Fra : jytte

Dato : 20-12-07 03:31