MS Windows
briani 27239
Læse genstridige officefiler - rigtig grup~
Fra : Claus Skaarup

Dato : 19-12-07 22:32

Jeg har nogle wordfiler, som min OpenOffice ikke vil læse. Der kommer bare
nogle underlige tegn op på skærmen. Er der nogen, der kan sige hvad der er
galt og/eller konvertere dem for mig, så jeg kan læse dem?

De ligger her:
www.clask.dk/upload/d2007.doc
www.clask.dk/upload/g2007.doc
www.clask.dk/upload/l2007.doc
www.clask.dk/upload/m2007.doc

På forhånd mange tak

Mvh Claus

Fra : Ole C

Dato : 19-12-07 22:40

Claus Skaarup skrev blandt andet:

> [...]
> bare nogle underlige tegn op på skærmen. Er der nogen, der kan sige
> hvad der er galt og/eller konvertere dem for mig, så jeg kan læse dem?

Det er så vidt jeg kan se ( i Word) græske bogstaver.
Men det er da godt nok også nogle underlige tegn....

--
vh
Ole C

Fra : emj

Dato : 19-12-07 22:46

Claus Skaarup skrev:

>www.clask.dk/upload/d2007.doc

Det er også noget vrøvl, jeg får, når jeg åbner i min Word 2007
Kopierer jeg imidlertid teksten ind her i Forte Agent, så er det en
nydelig ønskeseddel fra Daniel

Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 19-12-07 22:53

Claus Skaarup skrev:

>På forhånd mange tak

Giv mig din mailadresse, så skal jeg sende teksten til dig

Hilsen emj

Fra : Claus Skaarup

Dato : 19-12-07 23:11

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Giv mig din mailadresse, så skal jeg sende teksten til dig

Pytskidt. Jeg prøvede at kopiere teksten ind i wordpad og fik nogle Webdings
eller noget. Da jeg ændrede fonten til Arial, så det hele pludselig meget
klarere ud.

Mange tak

Mvh. Claus

Fra : emj

Dato : 19-12-07 23:21

Claus Skaarup skrev:

>Pytskidt. Jeg prøvede at kopiere teksten ind i wordpad og fik nogle Webdings
>eller noget. Da jeg ændrede fonten til Arial, så det hele pludselig meget
>klarere ud.

Fint nok

Hilsen emj