ConquerChat
Fra : naqibullah

Dato : 19-12-07 21:28

Hej jeg har fået et gratise ASP chat fra mit webhotel, men den
virke ikke hos mig, og jeg kan ikke se hvad den mener med at asp
koden i global.asa skal være det samme som her, men det er der
også.

her er links til mit chat

http://www.1afghan.com/cp/Scripts/ASP/chat/default.asp

Her er demo af chatten

http://www.theill.com/conquerchat/

På få hånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : naqibullah

Dato : 19-12-07 21:32

Og her er den README.TXT som den siger at man skal kigge i

http://www.1afghan.com/cp/Scripts/ASP/chat/README.TXT

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-07 02:25

"naqibullah" <barnaul@live.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virke ikke hos mig, og jeg kan ikke se hvad den mener med at asp
> koden i global.asa skal være det samme som her, men det er der

Jeg har prøvet at downloade chatten...
Men der er ingen database med...
Kan du sende mig selve databasen "conquerchat.mdb"...???
Bjarne

Fra : naqibullah

Dato : 20-12-07 09:46

Lige nu er jeg på arbejder, når jeg kommer hjem så sender jeg den til
dig. vi ses

Fra : naqibullah

Dato : 20-12-07 14:41

Der er slet ikke noget med det her navn conquerchat.mdb hos mig og
slet ikke noget filer med mdb hvad gør jeg?

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-07 01:44

> Der er slet ikke noget med det her navn conquerchat.mdb hos mig og
> slet ikke noget filer med mdb hvad gør jeg?

Har læst et sted, at chatten kan køre uden en database...
Bjarne

Fra : naqibullah

Dato : 21-12-07 10:47

hvad fejler min så?