Kjulerup
Fra : Jonne

Dato : 17-12-07 18:06

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 17-12-07 18:18

Fra : Jonne

Dato : 17-12-07 18:32

--
Mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-12-07 21:03

"Jonne" <ox.x@xx.dk> skrev i en meddelelse
news:4766ac7b$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er der noget sogn der heder Kjulerup

Kan også være Kjellerup, i nærheden af Karup J.
Mvh.Bodil.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-12-07 21:20

Bodil Grove Christensen skrev:
> "Jonne" <ox.x@xx.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan også være Kjellerup, i nærheden af Karup J.
> Mvh.Bodil.

Det sogn hedder da vist Levring.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-12-07 21:28

Benedikte Brisson skrev:

> Det sogn hedder da vist Levring.

.... med mindre der er tale om valgmenigheden - vist nok stiftet i
20erne. Men fødselsregistrering skulle da stadig ske i fødesognet, dvs
Levring.

Venlig hilsen Dikte (hvis farfar var præst i Levrig-Hørup fra 1929-48)

Fra : Jonne

Dato : 18-12-07 00:12

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse

> ... med mindre der er tale om valgmenigheden - vist nok stiftet i 20erne.
> Men fødselsregistrering skulle da stadig ske i fødesognet, dvs Levring.
>
> Venlig hilsen Dikte (hvis farfar var præst i Levrig-Hørup fra 1929-48)

1000 tak for hjælpen

er der nogen der har et bud på hvad der stå hvis det ikke er Kjulerup

jeg søger Lars Morten Jensen og Karen Marie Jensen måske født i Kjulerup?
se evt. udskrift http://www.oz7aik.dk/test/Lars_morten_jensen.jpg

JB

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 18-12-07 01:25

Jonne skrev:
> [...]
>
> er der nogen der har et bud på hvad der stå hvis det ikke er Kjulerup
>
> jeg søger Lars Morten Jensen og Karen Marie Jensen måske født i Kjulerup?

Hej

Det er Kulerup, Bjæverskov sogn,Præstø Amt

--
Mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Jonne

Dato : 18-12-07 01:46

Fra : Jørgen Ellermann Sør~

Dato : 18-12-07 12:07

Det forbavser mig virkelig, at der ikke er en eneste, der har foreslået det,
der i mine øjne er det mest sandsynlige og nærliggende: Kulerup, der ligger
nøjagtig midt mellem Køge og Ringsted. Stedet blev meget omtalt i 40-erne
eller 50erne på grund af et mord.
Men har Jonne ingen ide om, hvor i landet det kan være?
Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Jørgen Ellermann Sør~

Dato : 18-12-07 12:10

Ups, jeg overså Flemming Aasklints svar, undskyld.
Jørgen