Honda CR250/450 på plader?
Fra : HC

Dato : 17-12-07 12:46

Hej rødder!

Er der noget bøvl med at få plader på Honds CR250/450'ere i DK? Jeg
spørger fordi jeg ikke rigtig syntes jeg har set nogle derude

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : "<< André T. >>"

Dato : 19-12-07 00:44

HC skrev:
> Er der noget bøvl med at få plader på Honds CR250/450'ere i DK? Jeg
> spørger fordi jeg ikke rigtig syntes jeg har set nogle derude

Næææ... Ikke hvis du henter en i tyskland, der har været igennem
godkendelse dernede, og der medfølger 'brief' (registreringsattest).

I tyskland, er det 100 gange nemmere at få godkendt speciele
motorcykler, atv'ere osv...

Men tager den en Crosser i DK (fesk. en Honda CRF 450/250), og vil have
plader på, så glem det....

(som selv har en crosser med plader på) ;-D