MS Windows
briani 27239
Foretrukne/favorites er væk
Fra : Erik pilfinger

Dato : 18-12-07 10:57

Alle mine foretrukne er pludselig væk fra IE. - Jeg kører Vista.
Jeg kan godt finde dem i stifinder under C-drevet, men jeg kan ikke få dem
over i IE. - Hvordan gør jeg det?? (Kan det eventuelt skyldes, at jeg har
installeret Kaspersky, og at dette program blokerer for dem??)

På forhånd tak
Erik

Fra : Michael Bach

Dato : 19-12-07 16:57

"Erik pilfinger" <erik.kirkeby@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> over i IE. - Hvordan gør jeg det?? (Kan det eventuelt skyldes, at jeg har
> installeret Kaspersky, og at dette program blokerer for dem??)

Så kan du bare importere mappen på c drevet.
Filer -importer eksporter.

Mvh Michael Bach.

Fra : Erik pilfinger

Dato : 20-12-07 14:20

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Så kan du bare importere mappen på c drevet.
> Filer -importer eksporter.
>
> Mvh Michael Bach.

Det havde jeg også prøvet, men uden held. - IE har åbenbart en bestemt
adresse til "Foretrukne", og da jeg havde rokeret lidt rundt med filerne
kunne den ikke finde den. - Jeg har herefter løst problemet ved at overføre
filerne manuelt, men det var da noget af et job.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man i IE kan ændre standardadressen på
foretrukne.

Mvh
Erik

Fra : emj

Dato : 20-12-07 15:26

Erik pilfinger skrev:

> da jeg havde rokeret lidt rundt med filerne
>kunne den ikke finde den. -

Kunne du så ikke bare køre en systemgendannelse fra du pillede?

Hilsen emj

Fra : Ole C

Dato : 20-12-07 17:51

Erik pilfinger skrev blandt andet:

> [...]
> ved at overføre filerne manuelt, men det var da noget af et job.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man i IE kan ændre

Ved ikke om det er lavet helt om i Vista, men i XP er det såre enkelt:
Man kan bare trække mappen Foretrukne derhen hvor man vil have den. Jeg
har flyttet min til mit D-drev - og det samme gælder mappen Dokumenter,
mappen Skrivebord og mappen SendTo. Alle genveje blev automatisk rettet
til.

--
vh
Ole C

Fra : Michael Bach

Dato : 20-12-07 17:08

> [...]
> over i IE. - Hvordan gør jeg det?? (Kan det eventuelt skyldes, at jeg har
> installeret Kaspersky, og at dette program blokerer for dem??)

Hej igen.

Min hd er splittet i to.
Jeg har altid backup på mine bookmarks.
Jeg laver en mappe på hd 2,som hedder bookmarks,derefter
eksporterer jeg mine bookmarks til denne mappe.
derved har jeg altid mine bookmarks lige ved hånden hvis noget
går galt.
Specielt efter en format c.
Så er det bare at importerer skidtet tilbage ;)

Mvh Michael Bach.

Fra : emj

Dato : 20-12-07 17:29

Michael Bach skrev:

>Så er det bare at importerer skidtet tilbage ;)
>
>Mvh Michael Bach.

Nemlig og sådan er vi mange, der gør

Hilsen emj