Gandhis shaman-vås fx om sæd
Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-07 11:32

Gandhis shaman-vås fx om sæd

Når den avancerede hindu-kultur mødes med den tilsvarende avancerede
britiske koloni-kultur slår det gnister og Gandhi var et intelligent
kombinations-udspil

Men hans ikke-vold, inspireret af både Buddha og Jesus om at vende venstre
kind til, er en strategi der aldrig kunne har skabt frihed for en koloni
under Hitler eller Stalin.

Kun fordi Labour regerede UK og var godhedsindusrtielt selvhadende, og fordi
USA havde aktier i UK og ville give den som antikolonialistisk,

blev inderne frie efter Gandhis dybsindigheder om at "øje for øje gør verden
blind"

Han så ikke faren for Islam og det var derfor klogt at hinduer der ville
redde deres land fra Islam, slog Gandhi ihjel inden Islam fik for stor magt
i den multikulturalisme, som UK havde tilskyndet til Godt at
Pakistan/Bangladesh og Indien gik hvert til sit. Trist for en mio døde at de
ikke gjorde det straks ved uafhængheden

Som eksempel på hvor usaglig Gandhi kunne være , kan nævnes at han troede
man kunne få indere til t spinde bomuld til eget tøj selv. Se hvor billige
moderigtige klude er i dag pga robotteknik.

He did not see that coming, så han var for dum til at være politiker.

Han krævede at unge mænd ikke spildte energi på andre sædudtømninger end dem
, der kom børn ud af.

Han mente at produktion af sæd var et dræn på livsenergi og farligt!

Næsten så skørt som da man i middelalderen påstod blindhed.

Da jeg var 18 eller 28 ku jeg onanere en sædportion frem på et minut næsten
uden at blive forpustet, hvis jeg ikke havde haft udtømning to døgn.

I dag tager det dobbelt så lang tid og erstatter den kondi min far udførte
ved at hugge brænde indtil forpustelse en gang om dagen.

Der bruges mere energi i det indre stofskifte på at forny tarmslimhinder og
hudens ydre epithel end på at lave den skefuld sæd pr døgn som testiklerne
altid laver, også hvis den ikke udtømmes og derfor bortætses af
sædfjernelses-enzymer. Protein er protein og der er intet helligt ved
sædens.

Når fodboldsrænere forbyder deres spillere at have samleje før en vigtig
kamp, er de kontrol-freaks og fortjener mild foragt.

Måske de har erfaring for, at piger kan se statussymbol i at være så sexede,
at de får en spiller til at komme for sent til den vigtige kamp.

Så må træner straffe - ubnhørligt og rutinemæssigt - med "en tusse til
kaffekassen pr minuts forsinkelse til træningskampe" så spillerne forstår at
aftaler skal holdes og klæbende piger ignoreres.