hundedates.dk
Fra : lh

Dato : 16-12-07 18:22

Hej alle.

Jeg vil faktisk godt slå et slag for www.hundedates.dk. Jeg kendte heller
ikke siden før den blev omtalt i vores lokale tv station og jeg tænkte at
det vel var en almindelig datingside som alle andre af disse mere eller
mindre troværdige sider. Jeg har stukket en finger i jorden og jeg kan se at
det faktisk er mest for hundefolk, der ELSKER hunde og gerne vil mødes med
andre med hunde. Nogle kan vel være heldig at finde en partner hvis det er
det man ønsker. Men prøv jer frem, siden fortjener omtale syntes jeg. På få
dage har jeg "truffet" så mange skønne hundemennesker og deres hunde. Det er
primært hunde der er i fokus, men der er lidt stille på siden, formentlig
fordi mange ikke kender dens eksistens.

Bare et tip.

lh

Fra : jopa

Dato : 16-12-07 19:10

"lh" <com@comhere.dk> skrev >
> [...]
> hunde. Det er primært hunde der er i fokus, men der er lidt stille på
> siden, formentlig fordi mange ikke kender dens eksistens.

Og så er det fantastiskt billigt at være med lem

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Samsara

Dato : 18-12-07 21:40

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "lh" <com@comhere.dk> skrev >
>>

> Og så er det fantastiskt billigt at være med lem
>
> --
> Mvh. John
>
> www.johns-web.dk

Hvad koster det? Kan ikke se pris nogle steder?

Venligst
Samsara

Fra : jopa

Dato : 18-12-07 21:56

"Samsara" <vilikke@havespam.dk> skrev

> Hvad koster det? Kan ikke se pris nogle steder?

http://www.hundedates.dk/index.php?page=medlemsskaber

Der er nok ingen der gider betale så derfor Rekvalmen herinde.
Skulle ikke undre mig om vedkommende der postede historien havde med siden
at gøre

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Samsara

Dato : 18-12-07 23:23

> [...]
>
> Der er nok ingen der gider betale så derfor Rekvalmen herinde.
> Skulle ikke undre mig om vedkommende der postede historien havde med siden

Tak for linket, John.

Venligst
Samsara, der nok bare nøjes med at kikke

Fra : lh

Dato : 19-12-07 06:28

> [...]
>
> Der er nok ingen der gider betale så derfor Rekvalmen herinde.
> Skulle ikke undre mig om vedkommende der postede historien havde med siden

Jeg har BESTEMT ikke noget med siden at gøre!!! Jeg har aldrig hørt om den
før vores lokale tvstation (TV2 Øst) havde et indslag om den forleden.
Men da jeg går meget op i at min hund har så mange sociale kontakter og jeg
har faktisk mødt en anden kvinde som har en anden race magen til min. Det er
jo op til dig/jer selv om I vil bruge siden eller ej - jeg syntes det er en
dejlig side og jeg har personligt haft meget glæde af den indtil nu. Og jeg
er bestemt ikke på "dates" for at finde en kæreste, men for at finde andre
hundemennesker der gider mødes med hundene af og til. Og så er vi jo alle i
samme båd - vi elsker ubetinget vore dyr.
HVIS folk søger en kæreste kan det faktisk være svært hvis man har dyr, i
hvert fald flere dyr, fordi mange ikke forstår den glæde dyr kan give, og
ikke forstår et dyr kan fylde så meget i ens liv. Så hvis man finder en
kæreste her, så må man forvente vedkommende selv ved hvad det vil sige at
have hund - og kat!

lh

Fra : pwh

Dato : 19-12-07 09:34

lh, skrev:
> [...]
> hvis man finder en kæreste her, så må man forvente vedkommende selv
> ved hvad det vil sige at have hund - og kat!

Der er jo så siden http://www.petdating.dk/
Jeg læste for nylig at det på de traditionelle datingsites
trækker nemlig meget ned hvis man har hund.
Derfor blev Petdating startet op, gad vide om man
så kan kaldes Petofil hvis man kommer der

/Jens (der heller ikke søger en kæreste)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-07 09:25

> [...]
> Derfor blev Petdating startet op, gad vide om man
> så kan kaldes Petofil hvis man kommer der
>
> /Jens (der heller ikke søger en kæreste)

Det kan jeg ikke forstå..... For det gør jeg... Hun stak af hjemmefra i
morges, og jeg har ikke, hverken set eller hørt fra hende siden (
Hulk....

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-12-07 23:45

Benny Mortensen skrev:

> Det kan jeg ikke forstå..... For det gør jeg... Hun stak af hjemmefra
> i morges, og jeg har ikke, hverken set eller hørt fra hende siden
> ( Hulk....

Håber da ikke du mener det alvorligt!?

Tak for billedet af Blackies far, mor og søster; hvor var det sjovt og
interessant at sidde og studere trækkene...hans mor er smuk, søsteren sjov
og faderen imposant!
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-12-07 11:50

> [...]
>
> Tak for billedet af Blackies far, mor og søster; hvor var det sjovt og
> interessant at sidde og studere trækkene...hans mor er smuk, søsteren sjov

Jo da for søren.... Og hun kom først hjem til aften )

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 19-12-07 11:03

"lh" <com@comhere.dk> skrev
> Jeg har BESTEMT ikke noget med siden at gøre!!!

ok sorry og undskyld.
Bryder mig blot ikke ubetinget om sådanne kommersielle sider.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 19-12-07 14:56

> [...]
>
> Der er nok ingen der gider betale så derfor Rekvalmen herinde.
> Skulle ikke undre mig om vedkommende der postede historien havde med siden

En dags medlemsskab er jo gratis, så jeg udfyldte formularen, så jeg lige
kunne se hvad det var.

Nu er den ene dag gået, og så har jeg har fået en meddelelse om at jeg har
fået 1 måneds guldmedlemsskab gratis.

Bare for info for hvem der måtte være interesseret - på en måned skulle det
nok være muligt at få dated nogle hunde(-ejere) .

Mvh
Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-07 10:27

"lh" <com@comhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

er
> primært hunde der er i fokus, men der er lidt stille på siden, formentlig

Tja, og alle der så læser indslaget om Blackie... Kan så spørge Hans &
Zofia, hvor meget det betyder....

M.V.H....Benny..