MS Windows
briani 27239
Windows Media Player, minimere
Fra : Ditte H

Dato : 16-12-07 17:40

Hej

Jeg fik svaret forkert en gang, til at minimere mediaplayeren, så den
ville ligge i proceslinien, hvor jeg så kan skifte numre etc.

Er der nogen der ved, hvordan jeg genskaber denne funktion?

Hilsen Ditte

Vista Business
Media Player 11
Begge dele fuldt opdateret.

Fra : Ole C

Dato : 16-12-07 20:35

Ditte H skrev blandt andet:

> [...]
> ville ligge i proceslinien, hvor jeg så kan skifte numre etc.
>
> Er der nogen der ved, hvordan jeg genskaber denne funktion?

Ved ikke om det også gælder Vista, men i XP højreklikker du på
Proceslinien, vælger Værktøjslinier og markerer Windows Media Player.

--
vh
Ole C

Fra : Ditte H

Dato : 16-12-07 20:41

> Ved ikke om det også gælder Vista, men i XP højreklikker du på
> Proceslinien, vælger Værktøjslinier og markerer Windows Media Player.

Hej

Super, det virker perfekt nu.

Tak for hjælpen.

Hilsen Ditte