Printer problemer
Fra : SVN

Dato : 16-12-07 19:50

Hej!

Jeg har en stationær pc som kører Windows XP. Til denne pc har jeg koblet en
lokal printer HP PSC1600. Printeren er delt og begge dele er koblet på mit
lokale trådløse netværk. Jeg har også et par bærbare pc'er og de har hidtil
også kørt Windows XP og de er også koblet på det lokale netværk. Tidligere
har jeg ikke haft problemer med at printe fra de bærbare computere via den
delte printer på den stationære pc.

Men min problem er nu, at jeg har installeret Windows Vista Home Premium på
den ene bærbar pc og siden har jeg ikke kunne printe via printeren på den
stationær pc. Når jeg prøver at tilføje en netværksprinter på Vista
maskinen, kan jeg godt se den, jeg kan også godt se egneskaber for
printerne, men når jeg prøver at installere printeren kommer jeg ikke
videre. Jeg får beskeden "Windows kan ikke oprette forbindelse til
printeren... Adgang nægtet" Jeg har prøvet alt - Slået firewall fra og hvad
man ellers kunne tænke sig ville blokere for adgangen til printeren, men
uden held.

Er der nogen som kan hjælpe mig med mit problem. På forhånd tak.

Venlig hilsen
SVN

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-12-07 20:24

SVN skrev:

>Er der nogen som kan hjælpe mig med mit problem. På forhånd tak.

jeg ved ikke om
http://forums.techarena.in/showpost.php?p=3244107&postcount=2 kan hjælpe
dig, men det hjalp ved mig hvor printerne efter genstart blev ved med at
være offline.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : SVN

Dato : 17-12-07 10:14

Det var lige det der skulle til. Tak for hjælpen.

/SVN