Laserjet 4
Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 13-07-01 22:38

Hej folkens..

Jeg er ved at overveje at købe en brugt Laserjet 4, som har stået på en
kontor.

Jeg vil vide om det er dumt at købe sådan en printer siden den jo nok har
printet en del prints.

Med venlig hilsen

Jean Christophe B. Thomsen

Studi.dk - din online lektieguide.

Fra : complex@pc.dk

Dato : 14-07-01 06:26

Jeg har en der har gået 265.000 kopier virker 100 %
Køb den !
Det er efter min mening verdens bedste printer!!!!
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Nuggi

Dato : 14-07-01 07:55

hvordan kan du vide hvor meget den har skrevet ud, findes der et hp prg som
kan se dette ??
jeg har nemlig en hp4l............

--

Med Venlig Hilsen
Jesper Hansen

Fra : complex@pc.dk

Dato : 14-07-01 08:17

Udskriv statusside
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 14-07-01 13:57

<complex@pc.dk> skrev i en meddelelse news:jdsvkt8v388nrom8jfeotsu3hld2si0ahv@4ax.com...

> Udskriv statusside

Bare husk at HP4L nulstiller hvis strømmen afbrydes.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Jesper Krogh

Dato : 14-07-01 14:10

In article <jdsvkt8v388nrom8jfeotsu3hld2si0ahv@4ax.com>, complex@pc.dk wrote:
> Udskriv statusside
> Lars (København nord)
> complex@pc.dk

Jeg har ingen manual til min, hvordan udskriver man denne?

--
../Jesper Krogh, jesper@linuxpusher.dk
webshop: http://www.linuxpusher.dk

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 14-07-01 20:59

It seems Jesper Krogh wrote:
> Jeg har ingen manual til min, hvordan udskriver man denne?

Trykker knappen ned og holder den et par sekunder.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Jesper Krogh

Dato : 14-07-01 21:46

In article <slrn9l196i.4sg.nntpspam1@bsd.in-addr.dk>, Kasper Mejlgaard wrote:

> Trykker knappen ned og holder den et par sekunder.

Jeg har en HPLaserjet 4Plus...
Der er 8 knapper, så hviken en af dem?

Jeg syntes jeg har prøvet dem alle men ingen synes virke..

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 15-07-01 12:33

It seems Jesper Krogh wrote:
> Jeg har en HPLaserjet 4Plus...
> Der er 8 knapper, så hviken en af dem?
>
> Jeg syntes jeg har prøvet dem alle men ingen synes virke..

Ups - jeg snakkede om 4L... 4Plus ved jeg intet om

--
Kasper Mejlgaard