pillivuyt Paname
Fra : Bjarne Holm Lorenzen

Dato : 15-12-07 21:28

Hej Gruppe

Fruen og jeg har siden før vi blev gift samlet på et pillivuyt stel,
Paname hedder mønsteret. Nu har THuesen Jensen besluttet at de ikke
vil have stellet i sortimentet i DK mere. Stellet kan skaffes hjem på
bestilling men til hvilken pris... ?

Jeg har i den seneste tid været på jagt efter web shops, i Europa,
hvor man kan købe stellet, dog uden det store held, er der nogen her i
gruppen som kan hjælpe mig videre?

/Bjarne

Fra : Max

Dato : 15-12-07 21:36

Hej Bjarne

> hvor man kan købe stellet, dog uden det store held, er der nogen her i
> gruppen som kan hjælpe mig videre?

Skriv til http://www.pillivuyt.fr/en-pillivuyt-accueil.php og bed dem
hjælpe dig.

--
Mvh Max

Fra : Bjarne Holm Lorenzen

Dato : 16-12-07 22:33

On Sat, 15 Dec 2007 21:36:12 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Bjarne

>Skriv til http://www.pillivuyt.fr/en-pillivuyt-accueil.php og bed dem
>hjælpe dig.

Hej Igen
Jeg sendte en mail for en 8 dages tid siden til dem, samt en ny
torsdag 2007.12.13 jeg har ikke fået svar på nogen af disse mailes,
endnu. Så derfor forsøget i denne gruppe.

/Bjarne