E-Mail
webnoob 5265
Google newsgroups
Fra : SpookiePower

Dato : 14-12-07 14:03

Jeg bruger en nyhedsgruppe som google har.
Denne læser jeg gennem min browser via
http://groups.google.com/

Men kan man ikke hente denne google-gruppe
ind i thunderbird og læse den der ?

jeg kan ikke finde et server navn, men
har lidt på fornemmelsen at det måske ikke
kan lade sig gøre.

Kan nogle hjælpe her ?

Fra : Rainman

Dato : 14-12-07 14:11

SpookiePower wrote:
> [...]
> ind i thunderbird og læse den der ?
>
> jeg kan ikke finde et server navn, men
> har lidt på fornemmelsen at det måske ikke

Det kommer an på hvilke nyhedsgrupper din ISP udbyder. Du skal sætte
nyhedsgruppekontoen i TB op med navnet på din ISP's nyhedsserver, og så
får du en liste over hvilke grupper de har til rådighed.

Hvis ikke du kender navnet på nyhedsserveren så spørg din ISP eller søg
på deres support site.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-07 14:56

SpookiePower skrev:

>Men kan man ikke hente denne google-gruppe
>ind i thunderbird og læse den der ?

Hvad hedder gruppen ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : SpookiePower

Dato : 14-12-07 19:13

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvad hedder gruppen ?

Den hedder Google Web Toolkit

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-07 20:20

Den Fri, 14 Dec 2007 19:12:39 +0100 skrev SpookiePower:

> Den hedder Google Web Toolkit

så kan du ikke få den ind i thunderbird (andet end måske via rss)

Fra : Rainman

Dato : 15-12-07 22:01

Ivan V. Klattrup wrote:

> så kan du ikke få den ind i thunderbird (andet end måske via rss)
Nu står jeg af. Hvis det er en nyhedsgruppe (News), så afhænger det da
alene af hvilke nyhedsgrupper der er på den newsserver din ISP udbyder.
Ellers kan man vel købe access til en nyhedsserver hvor den er på?

Eller er jeg helt galt afmarcheret?

Fra : Carl Drud

Dato : 15-12-07 22:20

Rainman <rainman@rainman.dk> writes:

> [...]
> alene af hvilke nyhedsgrupper der er på den newsserver din ISP
> udbyder. Ellers kan man vel købe access til en nyhedsserver hvor den

Nej. Læs mere om det her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Google_groups#Kinds_of_groups_hosted_by_Google

--
Carl