"Skydebanen i København"?
Fra : Toke Nørby

Dato : 13-12-07 23:20

En bekendt har spurgt mig om jeg kender det "frimærke", jeg spørger om
her: http://www.dphs.dk/Forum/read.asp?id=565
Er der nogen her, der kender baggrunden?
--
Mvh Toke

http://www.norbyhus.dk/

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 16-12-07 18:30

jeg gætter på 150-års jubilæumsdag. Københavns Bymuseum var bygget som
'klubhus' for skydeselskabet - og skydebanegade ligger 'omtrtent', hvor
skydebanen engang var. Jeg tror nok bygningen er fra ca. 1800 -

Mvh

Ulrich